Ik had zeker geen spijt van dit bezoek en ik hield er een goed gevoel aan over. Anna is een curvy Latina; ze heeft een zachtaardig en lief karakter. Op bed kwam ze gelijk over me heen en stopte haar borsten in mijn mond, ze likte mijn oren en ze zoende ook nog. Ze heeft een zachte mond en dito lijf. Ik gaf aan af te zien van klaarkomen, maar dat lag beslist niet aan Anna.
Ze vroeg of alles naar wens was en wat ik lekker vond. Dat heb ik de eerste keer nog niet tegen haar gezegd. In de tweede fase moest ik op mijn buik gaan liggen op een handdoek en begon een stevige, goede massage, inclusief de voeten en ze gaf op verzoek aandacht aan de pijnpunten. Volgende keer blijf ik langer dan een half uur.
Ze vroeg of alles naar wens was en wat ik lekker vond. Dat heb ik de eerste keer nog niet tegen haar gezegd. In de tweede fase moest ik op mijn buik gaan liggen op een handdoek en begon een stevige, goede massage, inclusief de voeten en ze gaf op verzoek aandacht aan de pijnpunten. Volgende keer blijf ik langer dan een half uur.
Laatst bewerkt: