modjomaster
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 35
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag bij lieve blonde Anna langs geweest, ik heb haar nog niet gezien ze staat nog niet zo lang in de straat volgens mij en ziet er goed uit.
Anna spreekt gebrekkig engels, maar kan wel spaans of italiaans beter hahah.
Bij binnen komst snel me tool gewassen en plaats genomen op bed.
Anna pakte me tool beet en paste het cd erom en begon me lekker te pijpen met diepuh halen en keek me hier geil bij aan tijdens dit mocht ik lekker met haar billen spelen maar niet vingeren dit was uit den boze!! ok dan doen we dan niet. Toen me tool op titanium sterkte was heb ik ook Anna op haar ruggetje gelegd met haar kutje om hoog en heb haar lekker gepompt die was heerlijk. Hierna was het tijd voor doggy Anna heeft hier voor een niet te groot en ook niet te klein kontje voor maar toch lekker stevig ik heb hier ook lekker hard tegen aan zitten stoten en kwam grommend klaar.
Anna is een lieve romeense met kleine tiejtjes en een klein buikje maar totaal niet storend. Ze kan alleen niet goed engels waardoor je misschien beter je telefoon erbij kan pakken indien je speciale wensen hebt er is volgens mij best veel mogelijk bij haar
ik ga zeker terug naar deze nieuwe topper
Anna spreekt gebrekkig engels, maar kan wel spaans of italiaans beter hahah.
Bij binnen komst snel me tool gewassen en plaats genomen op bed.
Anna pakte me tool beet en paste het cd erom en begon me lekker te pijpen met diepuh halen en keek me hier geil bij aan tijdens dit mocht ik lekker met haar billen spelen maar niet vingeren dit was uit den boze!! ok dan doen we dan niet. Toen me tool op titanium sterkte was heb ik ook Anna op haar ruggetje gelegd met haar kutje om hoog en heb haar lekker gepompt die was heerlijk. Hierna was het tijd voor doggy Anna heeft hier voor een niet te groot en ook niet te klein kontje voor maar toch lekker stevig ik heb hier ook lekker hard tegen aan zitten stoten en kwam grommend klaar.
Anna is een lieve romeense met kleine tiejtjes en een klein buikje maar totaal niet storend. Ze kan alleen niet goed engels waardoor je misschien beter je telefoon erbij kan pakken indien je speciale wensen hebt er is volgens mij best veel mogelijk bij haar
ik ga zeker terug naar deze nieuwe topper