- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Op een rustige dinsdag misschien wel de meest actieve dame in presales. Eerst een korte, vriendelijke babbel. Even later ze zelf opgezocht en al snel besloten we naar de kamer te gaan.
Petite maar vrouwelijk figuur, stevige (subtiel fake) borstjes en dat in een mooie verpakking. Leeftijd begin/midden 30. Lange bruine haren. Zachte stem.
Op de kamer is alles mogelijk. Onze kamergang was uitstekend van mondeling verwennen tot de daad in verschillende standjes.
Grootste voor en nadelen bij Anna:
Voordeel: uitgebreid menu waarbij alles mogelijk is.
Nadeel: het menu komt vaak ter sprake.
Haar standaard service is prima, maar Anna is een professional waarbij opties extra zijn.
Hoewel ze niet 100% mijn type is - zou ik me wel eens durven wagen aan een kamer waarin alles mag, alles kan voor de prijs die ze voorstelt.
HHG: 70%
Petite maar vrouwelijk figuur, stevige (subtiel fake) borstjes en dat in een mooie verpakking. Leeftijd begin/midden 30. Lange bruine haren. Zachte stem.
Op de kamer is alles mogelijk. Onze kamergang was uitstekend van mondeling verwennen tot de daad in verschillende standjes.
Grootste voor en nadelen bij Anna:
Voordeel: uitgebreid menu waarbij alles mogelijk is.
Nadeel: het menu komt vaak ter sprake.
Haar standaard service is prima, maar Anna is een professional waarbij opties extra zijn.
Hoewel ze niet 100% mijn type is - zou ik me wel eens durven wagen aan een kamer waarin alles mag, alles kan voor de prijs die ze voorstelt.
HHG: 70%