WHEM Anna, Brasschaat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Squirten is 80€ extra, plassex is 30€ extra. Vreemde prijssetting. 🤔

Ik heb altijd geweten dat squirten iets is dat spontaan gebeurt wanneer de dame opgewonden is, terwijl plassen, als het goed gebeurt, toch enige voorbereiding vraagt van de dame (extra water drinken,....). Ik heb de indruk dat het squirten bij deze dame gewoon plassen is voor een extra bedrag....🙂

Ontvangt blijkbaar enkel vandaag 27/2. Reizend volkstheater. Zij ziet er wel prachtig uit.
Waw wel heel mooi 🤩 maar…even Google search gedaan. Foto's komen van een Instagram account van een zekere Tatiana Samman…fake dus, opletten

Laatst bewerkt:
Squirten is 80€ extra, plassex is 30€ extra. Vreemde prijssetting. 🤔

Ik heb altijd geweten dat squirten iets is dat spontaan gebeurt wanneer de dame opgewonden is, terwijl plassen, als het goed gebeurt, toch enige voorbereiding vraagt van de dame (extra water drinken,....). Ik heb de indruk dat het squirten bij deze dame gewoon plassen is voor een extra bedrag....🙂
Wees daar maar zeker van.
En bij uitbreiding meer dan hoogst waarschijnlijk nagenoeg alle dames die squirten aanbieden.
Ik zou zelf bijna durven zeggen 100%.

Laatst bewerkt:
Geweest en was best oké hoor, leuke meid en verwend goed. Ik heb haar gevraagd vanwaar ze niet haar eigen foto's plaats maar daar gaf ze geen antwoord op. Ging er niet op door, ze ziet er even goed uit. Mijn p was iets te groot voor haar maar ze deed haar best en alles zonder condoomgebruik ook en tot het einde. Ze neukt en pijpt echt lekker ook, en houdt best lang vol. Alles voor het uurtarief.

Geweest en was best oké hoor, leuke meid en verwend goed. Ik heb haar gevraagd vanwaar ze niet haar eigen foto's plaats maar daar gaf ze geen antwoord op. Ging er niet op door, ze ziet er even goed uit. Mijn p was iets te groot voor haar maar ze deed haar best en alles zonder condoomgebruik ook en tot het einde. Ze neukt en pijpt echt lekker ook, en houdt best lang vol. Alles voor het uurtarief.
Moeilijk om te gaan vind ik als je geen enkel idee hebt hoe ze er uit ziet…is haar leeftijd wel correct ?

Ben vandaag bij Anna geweest.
Ik had vorige week een afspraakje gemaakt voor donderdag maar ze liet me nadien weten dat zo ook op maandag werkte ... dus vandaag richting Brasschaat.

Pas nadien las ik op Girls Review geen al te beste commentaren.
Ik dacht oei, oei, oei, ....
Toch gereden weliswaar wetende dat er een risico aan vast hangt.
Maar ze had me op voorhand beloofd ... alles komt goed, maak je geen zorgen.

Daar aangekomen was het een beetje geheimzinnig maar toen ze mij het uitlegde begreep ik wel waarom ze zo voorzichtig was.

Eenmaal binnen, een nette en propere kamer, was ik direct gerustgesteld. Fijne, lieve dame.
Eerst een doucheke genomen. Ik was wel proper toegekomen maar ik vind het niet erg als de dame dat vraagt ... moest ik de job doen dan zou ik ook graag hebben dat ze zich eerst opfrissen.

We hebben over vanalles en nog wat gebabbeld en uiteraard kwam de rest ook, op een leuke manier, aan bod.
Ze stelt je gerust ... bied je een drankje aan ... doet niets overhaast ... en de klik was er wel.
Vind ik toch belangrijk.

Ze doet dit maar af en toe en dat siert haar ook wel.
Als je correct bent tegenover haar dan is het een superlieve dame!
Dus heren behandel ze met het nodige respect en dan komt het zeker goed.

Ik begrijp de commentaren van hierboven dan ook niet goed.

By the way ... voor mijn eerste afspraakje kon ik het niet beter treffen ... ga zeker nog eens terug.
Fijne afspraak gehad ...
Moest nadien nog even gaan werken ... dat was uiteraard iets minder plezant :)

Ben vandaag bij Anna geweest.
Ik had vorige week een afspraakje gemaakt voor donderdag maar ze liet me nadien weten dat zo ook op maandag werkte ... dus vandaag richting Brasschaat.

Pas nadien las ik op Girls Review geen al te beste commentaren.
Ik dacht oei, oei, oei, ....
Toch gereden weliswaar wetende dat er een risico aan vast hangt.
Maar ze had me op voorhand beloofd ... alles komt goed, maak je geen zorgen.

Daar aangekomen was het een beetje geheimzinnig maar toen ze mij het uitlegde begreep ik wel waarom ze zo voorzichtig was.

Eenmaal binnen, een nette en propere kamer, was ik direct gerustgesteld. Fijne, lieve dame.
Eerst een doucheke genomen. Ik was wel proper toegekomen maar ik vind het niet erg als de dame dat vraagt ... moest ik de job doen dan zou ik ook graag hebben dat ze zich eerst opfrissen.

We hebben over vanalles en nog wat gebabbeld en uiteraard kwam de rest ook, op een leuke manier, aan bod.
Ze stelt je gerust ... bied je een drankje aan ... doet niets overhaast ... en de klik was er wel.
Vind ik toch belangrijk.

Ze doet dit maar af en toe en dat siert haar ook wel.
Als je correct bent tegenover haar dan is het een superlieve dame!
Dus heren behandel ze met het nodige respect en dan komt het zeker goed.

Ik begrijp de commentaren van hierboven dan ook niet goed.

By the way ... voor mijn eerste afspraakje kon ik het niet beter treffen ... ga zeker nog eens terug.
Fijne afspraak gehad ...
Moest nadien nog even gaan werken ... dat was uiteraard iets minder plezant :)
Plaats je nog een recentie ?,hoe zag ze er echt uit, en hoe was de sex? en wat heb je betaald? Mvg

"Alles zonder condoomgebruik" ???

Hallotje Heren,

Deze Anna adverteert met DD cup ??
Nou ik denk dat ik bedank voor dit cupje "C".
Maar alles "ZC" maakt het toch misschien wel een bezoek waard zal ik maar zeggen.
Meer ervaringen meldingen zijn uiteraard zeer welkom.
We horen het graag, Grt, Dredger.

Terug
Bovenaan Onderaan