Ondertss dateert mijn bezoek van 3 weken terug ongeveer, dus tijd om mijn ervaring neer te pennen, of het wordt weer te lang geleden.
Het is mijn derde bezoek.
De eerste keer was jaren terug toen ze nog in Brussel ontving en voor haar boob job.
De tweede keer was al in Antwerpen, ook jaren terug.
In Brussel was ze nog echt service gericht, en kwam ze over een als een nieuwsgierige bij die werkelijk zonder enige commentaar deed wat er gevraagd werd.
De tweede keer, in Antwerpen, is in het verlengde, maar herinner ik mij raar genoeg minder van dan de eerste keer.
Over mijn derde en laatste bezoek kan ik zeggen, het was veruit de minste van de drie.
Ja, ze lijkt er puur qua looks op verbeterd: super tight fitbody type, echt strak, zonnebankbruin, glad, mooi, zacht, al wat je wil.
Idem qua face.
Zelfs die fake tieten kan ik bekoren.
Maar, alles gebeurd met een limiet en met een handleiding.
2 voorbeelden van commentaren die het bezoek in zijn geheel minder maken:
- 1x aan haar tieten likken, çava nog, 2e maal begon ze (al lachend weliswaar), direct een doek erbij te pakken om het vocht af te vegen en met bijhorende commentaar dat ze dat liever niet heeft
- bij een positiewissel, cowgirl, de laatste positie, al op voorhand commentaar geven dat ze niet weet of ze dat lang zal volhouden omdat het nogal ongemakkelijk zit (ze hield ook per se die mooi doch ongemakkelijke schoenen met hoge hakken aan gedurende de hele sessie.
In Brussel kon ze elke positie wissel zonder commentaar én met de glimlach uitvoeren.
Persoonlijk vind ik dat er nu in vgl met 'vroeger', een tikkeltje meer arrogantie in de mix gekomen, ten koste van naturelle spontaniteit.
Body is idd top.
Op zich neukt ze in alle posities en krijgt ze het wel voor mekaar.
Pijpen is zeker oké, dikke (opgespoten vermoedelijk) lippen die je pik opslurpen zijn op zich al geslaagde vooruitzichten.
En ze is correct en blijft steeds vriendelijk zonder meer.
Alleen vind ik de commentaren hier en daar en dat tikkeltje arrogantie te opvallend als bijkomstige nieuwigheid tov toen ik ze kende van vroeger, zeker uit haar Brusselse periode, dat het vermoedelijk de laatste keer zal zijn.
Ik zal alleen terug bij haar binnenwippen als er niemand anders is die me kan bekoren.
Voor degenen die haar nog niet geprobeerd hebben en twijfelen als je haar ziet pronken achter haar raam, zéker uitproberen, dat wél!
Maar voor mij, hoef het niet meer.
ps: ze neemt haar tijdslimieten mee uit Brussel.