Hollebolleke
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
Ijskoud was het. Met bevroren tenen en een klein joske bij deze mooie jongedame binnengestapt. Kan ook SS 19 zijn, had er niet op gelet. Ik ging voort op de raamwijzer. Corrigeer gerust indien ik het foutief voorheb. Ze stelde zich voor als Anna uit Roemenië. Zou 6 maanden in België verblijven. Zwarte krullen, haar uitstraling had iets magisch, sexy achterwerk. Dit moest een knaller worden.
Na een kort wasje een vuil deken vol vlekken op. Leek me niet al te hygiënisch. Ik kon niet meer terug.
Zelf geen wasje vooraf bij deze Anna. Ondanks toch een zeer sociale dame vertellend over haar land en familie.
Slappe lul en condoom errond, ik begrijp nog steeds niet hoe die dat voor mekaar krijgen
Door de vriestemperaturen had Anna toch wat extra tijd nodig hem op de juiste hoogte te krijgen wat wonderwel lukte. Redelijk hard pijpwerk. Nadat ik haar er attent op maakte het rustiger aan te doen, volgde ze zonder problemen wat ik vroeg.
On top bleek niet haar favoriete bezigheid. Dat straalde ze uit. Toen ik vroeg om te switchen sprong ze er zowaar meteen af. Van dan werd het pas een leuk aangenaam seksspel.
Heb ze vervolgens op haar rug gelegd om tot slot te eindigen in doggy.
Ik verbleef denk ik exact 20 minuten waarin ze nog enthousiast over haar familie vertelde.
Lieve dame waarin het gewoon professioneel werd afgewerkt. Niet meer, niet minder.
Enig minpuntje dat vuile deken. Bah.
Na een kort wasje een vuil deken vol vlekken op. Leek me niet al te hygiënisch. Ik kon niet meer terug.
Zelf geen wasje vooraf bij deze Anna. Ondanks toch een zeer sociale dame vertellend over haar land en familie.
Slappe lul en condoom errond, ik begrijp nog steeds niet hoe die dat voor mekaar krijgen
Door de vriestemperaturen had Anna toch wat extra tijd nodig hem op de juiste hoogte te krijgen wat wonderwel lukte. Redelijk hard pijpwerk. Nadat ik haar er attent op maakte het rustiger aan te doen, volgde ze zonder problemen wat ik vroeg.
On top bleek niet haar favoriete bezigheid. Dat straalde ze uit. Toen ik vroeg om te switchen sprong ze er zowaar meteen af. Van dan werd het pas een leuk aangenaam seksspel.
Heb ze vervolgens op haar rug gelegd om tot slot te eindigen in doggy.
Ik verbleef denk ik exact 20 minuten waarin ze nog enthousiast over haar familie vertelde.
Lieve dame waarin het gewoon professioneel werd afgewerkt. Niet meer, niet minder.
Enig minpuntje dat vuile deken. Bah.