- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m2042983717-proffessional-massage-amsterdam
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Afgelopen weken weer eens op onderzoek uitgegaan. Op deze locatie was ik al eerder geweest en ook Kat / Marina ontvangt hier. Beetje apart als je naar binnenloopt (door een kapperszaak), maar boven ziet het er goed uit. Ben 1 keer op het kleine kamertje aan de achterkant geweest, maar deze keer aan de voorkant. Kamer met massagetafel en matras. Begonnen op tafel, lekkere massage incl hotstones, maar weinig erotisch. Na een half uurtje verhuisd van de tafel naar het matras. Helaas was de massage aan de voorkant niet zo lekker en uitgebreid als de achterkant. We hadden afgesproken B2B, maar heb geen borsten of billen gevoeld.
Na 15 minuten stond ik onder de douche en binnen het uur stond parkmobile weer uit ;-(
Herhalingsgevaar voor mij niet. Dame ziet er goed uit (is dame van de foto's), locatie is prima, maar het was het net niet.
Na 15 minuten stond ik onder de douche en binnen het uur stond parkmobile weer uit ;-(
Herhalingsgevaar voor mij niet. Dame ziet er goed uit (is dame van de foto's), locatie is prima, maar het was het net niet.