Recensie Ann, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben al enkele keren bij Ann langs geweest en nog NOOIT teleurgesteld. Ik vind het een prachtige vrouw die je echt een zalig gevoel bezorgd. Ze blijft mijn favoriet en probeer er volgende week nog eens langs te gaan.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-dame-met-d-cup-4.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs geweest bij Ann. Zoals eerder vermeldt, eerst wasje daarna door naar bed.

Hier begint ze je volop te tongzoenen (wel mooie GFE ervaring als je dit zoekt) daarna begint ze langzaam je te pijpen, maar bij mij was niet zo lang (weet niet hoe andere het ervaren). Neuken kan wel in verschillende standjes en ze is zeker nog strak ;).

Ondanks haar leeftijd ziet zij er nog zeer strak uit. Op einde komt ze ook naast je liggen knuffelen eventjes voordat je weer gaat aankleden.

Verhouding prijs/kwaliteit is dit wel een top dame moet ik zeggen en locatie is ook super discreet!

Gisteren nog es langsgeweest. Zoals reeds meerdere keren werd vermeld, topmadam. Werd volledig klaargepijpt. Waarna het kwakje lekker over de parmantige borsten en rechtstaande repels gespoten. Herhalingsgevaar. Amaainogalnie.

Terug
Bovenaan Onderaan