Recensie Anke, Brasschaat 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame enige tijd geleden bezocht en toch enkele weken getwijfeld of ik wel iets zou neerpennen, ik wil namelijk iedereen in zijn/haar eer laten maar toch besloten mijn ervaringen te delen.

Ik vond het vrij dramatisch. Dame in kwestie is vriendelijk en doet wel alles wat je vraagt, maar de plek van ontvangst is gewoon dramatisch. De walm van sigaretten is zeer pénétrant, lege flessen overal. Ik heb niks tegen rokers maar hier was het raam al maanden niet meer geopend zo leek het. Dame zelf was ok qua hygiëne maar de situatie ter plaatse was gewoon... . Verschrikkelijk.

Voor mij een te mijden adres.
Dus met andere woorden als je buiten gaat ruiken je kleren naar sigaretten geur o_O ik rook niet dus voor mij geen bezoekje daar , misschien als ze dat leest dat ze er iets aan doet (y)

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Soft SM
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-anke.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jawadde dadde!! Vandaag nog eens gepasseerd in Brasschaat en de beste seks mogen ervaren: voor mij nu toch 'The Fuck Of The year' se 😋😋
Waren mekaar al enkele dagen aan het opgeilen met berichten via RL: kledingwensen, fantasieën, etc… . Was 15 min vroeger dan voorzien en mocht direct binnen: wat een service! Ze opende de deur op haar high heels en niemendalletje. Eens binnen ontdeed ik haar van haar schaars textiel om te checken dat ze goed had geluisterd. Zo stond ze daar mooi gebruind en poedelnaakt in de gang met enkel een buttplug in. De kans dat haar bovenburen haar konden zien was reeël dus ze troonde me mee naar haar appartement. Eens binnen was het boem patat! Vurig tongzoenen, meermaals staand squirten (is toch een specialiteit van haar), mijn (natte)vingers likte ze proper af. Man man, die stond echt geil💦💦💦

Dan op bed diep pijpen (met cd), haar beffen tot ze helemaal gek werd, wild neuken in alle standjes die ik me kon indenken tot ik het bijna niet meer hield.

En nu komt het geilste dat ik ooit meegemaakt: was haar missio aan het neuken (beuken zeg maar) tot ik plots terugtrok en met mijn harde lul op haar poesje (en clitje) begon te meppen. Ze werd voor de zoveelste keer helemaal gek en plots squirtte ze keihard op mijn pik. Het kutsap spoot met krachtige stralen uit haar poes door de hele kamer 💦💦💦💦. Kwam zelf tegen mijn buik zo in mijn gezicht. Zo héérlijk!

Anke is echt een geile MILF die, als je de juiste knopjes vind, verandert in een nymfomane. Heb een goeie klik met haar daar ik wat dominanter ben in bed en zij graag het onderdanig sletje is.

Heb oprecht een zalige tijd met haar beleefd en kijk al uit naar de volgende date 👅👅👅

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan