Recensie Anka (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 2/2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genghis Khan

Wandelaar
71
24/06/24
136
26
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Over Anka vind ik geen thread. En misschien vergis ik van raam. Ze zit in de dagshift, zeker in het middenraam van Schippersstraat 2. Ik geloof dat het SS 2/3 - zo heb ik het zeker op mijn gsm genoteerd. Maar op het plattegrond staan er maar 3 kamers en zou het middenraam dus 2/2 zijn.

Hoe dan ook, ik zal dan maar Schippersstraat 2/2 schrijven.

Wat kan ik zeggen over Anka? Anka vind ik enorm geil uitzien achter haar raam. Ze ziet er redelijk jong uit (ik neem aan dat ze zeker onder de 25 zit). 1m65, donkerblond/bruin haar. Mooi lichaam, met curven. Een wellustig lichaam. Haar gezicht vind ik haar echte troef. Ze heeft een hééél knap gezicht.

Ik denk dat ik haar gevraagd heb waar ze vandaan kwam, ze zei Roemenië. Maar hier ben ik niet zeker meer van. Soms vergeet ik het omdat zoveel dames van Roemenië zijn.

Nou ja, Ik ben binnengestapt. En helaas toen begon de teleurstelling. Ze is een heel stille meisje (op zich geen probleem). Kleren uit, en shit, ja, geweldig wellustig lichaam met heel mooie en dikke tetten. Zeker een B-cup, misschien zelfs een kleine C-cup.

Pijpen deed ze goed. Ik vroeg of beffen of PZC mocht. Beiden mochten niet. Geen probleem op zich, maar voor herhalingsgevaar zijn die twee toch wel een must voor mij.

Neuken was oké, handje ertussen was natuurlijk een afknapper. Goed klaargekomen na eerst missionaris en dan doggy te doen.

Het was zeker een goede wip, maar weeral, ik denk niet dat ik zal terugkomen. Klik was er zeker niet. Misschien hebben andere wandelaars meer geluk; en zeker degenen die vaak het SKW bezoeken zou ik haar een keertje aanraden, voor de ervaring.

Ik heb het gevoel dat Anka heel onervaren en/of gespannen is. Ik hoop dat ze hier nog jaren blijft, want man, aangezien dat gezicht en lichaam, er zit daar zoveel potentieel. Ze lijkt echt wel alsof ze een enorm geile wip zou kunnen zijn, als ze ontspant of als ze je graag heeft. Maar daarvoor moet ze echt wel ontknopen.

Soms krijg ik ook wel het gevoel dat ze daar alleen staat (m.a.w. geen echte vrienden heeft in het SKW) en ze zit dus een beetje onzeker bij. Niet willen beffen/PZC zit daar waarschijnlijk bij (het kan natuurlijk ook aan mij liggen).
 
Laatst bewerkt:
Over Anka vind ik geen thread. En misschien vergis ik van raam. Ze zit in de dagshift, zeker in het middenraam van Schippersstraat 2. Ik geloof dat het SS 2/3 - zo heb ik het zeker op mijn gsm genoteerd. Maar op het plattegrond staan er maar 3 kamers en zou het middenraam dus 2/2 zijn.

Hoe dan ook, momenteel schrijf ik Schippersstraat 2/3.
Het juiste adres van Anke is toch het middelste raam, dus SS 2/2
 
Terug
Bovenaan Onderaan