Recensie Anissia (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 5/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Vaste klant
219
16/06/23
432
104
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anissia (niet zeker van naam) is 24 jaar en lang en slank. Echt een prachtig lichaam, met lange benen en een heel mooi klein kutje. Ze heeft kleine mooie tietjes en zegt "I want to get sillicone", waarop ik natuurlijk zeg " niet doen!". Ze is erg knap, maar helaas veel te veel lipfiller. Mooi lang krullend haar. Ze heeft erg veel tattoos en haar tepels zijn gepierced. Spreekt goed Engels.

Ze is onrustig, wat afstandelijk en gehaast. Wel vriendelijk op zich. Pijpt te kort, met haar kont lekker omhoog. Neuken is fijn, hard en diep. Haar kut geurt wel wat. Van achteren is het echt heerlijk, maar helaas vrij snel "you have to finish". Dat lukt me niet, en dan heb ik pas door als ik mijn lul uit haar haal, dat het condoom eraf is! Het zit in haar kut. Echt heel vreemd, ik heb vaak meegemaakt dat een condoom knapt, maar dit nog nooit. Zij ook niet, maar maakt zich niet erg druk, vist het eruit en dat was het. Ze wast zich niet, volgens mij.

Prachtige meid met te veel tattoos en lipfiller, te veel haast, maar toch fijn om te neuken.

Terug
Bovenaan Onderaan