Op Redlights kwam ik de oogverblindend mooie Anya tegen. Helaas waren er nog geen reviews over haar te vinden. Toch maar de gok gewaagd en via Whatsapp contact gezocht. Anya reageert snel en to the point. Afspraak gemaakt voor een uurtje in een hotel in Genk.
In het hotel maakt een prachtige blonde dame (die inderdaad de dame van de foto's is) de deur open. Ze draagt een mooie zwarte minijurk met daaronder smaakvolle lingerie met nylonkousen en hoge hakken. Wat een plaatje! Ze is vriendelijk en sympathiek. Haar Engels is prima en we hebben een leuk gesprek waarna ze langzaam haar lingerie uitdoet. Haar lichaam is slank en haar prachtige borsten - stevige C-cup die wat hulp van de doktor gehad heeft

- zijn getooid met mooie grote donkere tepelhoven. We beginnen met zoenen en langzaam begint ze me te pijpen. Ze pijpt met veel gevoel: zacht maar toch stevig genoeg en met genoeg afwisseling. Als ze merkt dat ik stevig opgewonden begin te raken pakt ze een condoom en verpakt ze m'n lul in een rood jasje met aardbeiensmaak.
Ze begint heerlijk op me te rijden, haar warme vochtige kutje en het uitzicht op deze prachtige dame in zwarte nylon kousen maakt me super geil. We wisselen grinding af met wat wildere sex, Anya neukt lekker mee en na wat standjes afgewisseld te hebben kan ik me niet inhouden en kom heerlijk klaar. Complimenten voor Anya: ik ben niet zo'n neuker, maar hiervan heb ik intens genoten en mijn kleine vriend is geen moment verslapt tijdens de hele sessie. Normaal heb ik nog wel eens last dat mijn opwinding afneemt door kleine afknappers (te ruw, te bot, te zakelijk etc.) en daarmee ook mijn erectie. Bij Anya kreeg hij daarvoor echter geen kans
Het uur is nog niet halverwege dus we maken de tijd vol met gezellig kletsen en een massage. Anya heeft geen haast, het voelt dan ook echt als een goede GFE. Anya ziet me zeker nog eens terug. Ze is nog deze week in Genk, dan even weg maar zou daarna weer terug komen.