Recensie Angy, Relaxdreams, St. Denijs Westrem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdens een regenachtige herfstdag in 2023 ook langs geweest bij Angy.

Persoonlijk was dit een tegenvaller voor mij op vele vlakken. Ondanks een vriendelijke bazin is het 'huis' toch niet zo gezellig wat de kamers betreft.

Met Angy had ik zekers geen GFE, voelde allemaal te geforceerd aan.
 
Deze dame lijkt wel erg goed op Angy maar is plots Braziliaans en werkt dus ook nog ergens anders. :p

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor de 1e maal een bezoek gebracht aan Relaxdreams nabij Gent.
Vriendelijk onthaal door een dame.
Omdat ik geen afspraak had werden mij de aanwezige dames voorgesteld.
Mijn keus viel op Angie, een Coumbiaanse.
Een toffe en vriendelijke meid.
Na het pijpen haar doggy en misio genomen en op het einde heeft ze mij verder afgetrokken.
Het was goed en ik was tevreden maar ook geen wow-gevoel of GFE.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondag eindelijk bezoekje gebracht aan Angy. Aangebeld kwam de ze zelf de deur openen in een mooie zwarte body. Afgerekend en daarna naar de badkamer waar tijdens het wasje en de mondspoeling al wat geplaag was. Daarna naar de kamer kleedjes uit en na wat gespeel en lekker tongen over naar het befwerk . Wat een heerlijk kutje heeft deze dame. Daarna het heerlijke pijpwerk, traag, diep de ballen likken, alles deed ze met volle overgave ook het nodige spuugwerk was er bij. Uiteindelijk heerlijk klaar gekomen in haar mondje. Dan nog een heerlijke massage en de tijd zat erop . Herhalings gevaar heel zeker. Ze zou een tijdje in Gent blijven beloofde ze.
 
Top ervaring met Angy achter de rug. Zeer sociaal, direkt bij ontvangst op de kamer zoenen en al wat plagen. Samen naar de douche en mondje spoelen. Op de kamer wilde ze direkt dat ik haar borsten likte, daarna mocht ik haar beffen. Ze vroeg of ze mocht komen, klemde mijn hoofd tussen haar benen en begon te squirten. Daarna stelde ze zelf voor om klaar te komen in haar mondje. Spuwde het wel uit daarna. Dan korte massage en ronde 2, kwam op mij zitten en afgewerkt in doggy. Tussendoor wat knuffelen en tongzoenen. Mooi uurtje vol, leuke achtergrond muziek. Samen afgesloten in de douche. Was top, bezoek ik later zeker nog eens.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nadat mijn andere dame niet beschikbaar was, vandaag ook een bezoekje gebracht aan Angy.
Niet echt een GFE waarnaar ik op zoek ben, maar wél uiterst vriendelijk.
Ze heeft me wel 2x laten komen, waarvan 1x alles in het mondje.
Angy zet zich wél de volle 100% in, maar het voelt ietwat geforceerd aan op sommige momenten, ook is haar Engels zeer beperkt (en mijn Spaans ook trouwens).
Ze heeft mij wel bijna een 2de maal laten spuiten toen we lepeltje lagen en ze met haar voetjes mijn pik aan't bespelen was :)
Alleen daarvoor zou ik eens terug gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan