Angst voor SOA

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

DNJohan

Newbie
1
09/10/24
0
Dag beste leden! Ik heb op maandag een trans DVP bezocht en nu ben ik toch wel een beetje bang..

Ik heb haar pzc gepijpt en heel kort gerimd. Ze was klaargekomen op mijn gezicht en er is een beetje sperma in mijn mond gegaan, ik kreeg direct een doekje en spugde het uit. Had ook een sneetje op mijn duim die een beetje bloedde van een paar uur ervoor..

Het is niet de eerste keer dat ik dit deed met een trans dvp en tot nu toe nog nooit iets opgelopen, maar het was al jaren geleden en ik wou toch nog even proberen. Nu ben ik nog nooit zo bang geweest voor een SOA en ik begrijp niet echt waarom nu wel en vroeger niet. De dame was heel verzorgd en deed zelf alleen aan safe seks(stond ook op haar profiel), dus mij pmc gepijpt. Er is geen penetratie geweest.. Hoeveel risico loop ik op om iets te krijgen?

Ik ben sowieso al van plan om naar de huisdokter te gaan vrijdag. Ookal is het nog een beetje te vroeg.

Laatst bewerkt:
Er is nauwelijks risico om hiv op te lopen. Doordat je PZC hebt gedaan, is er wel een laag risico op andere soa's. Als je geen klachten krijgt, kun je afwachten en over drie maanden een complete soa-test doen, inclusief hiv en syfilis. De huisarts kan nu weinig doen, omdat je inderdaad te vroeg bent, maar kan je wel het een en ander uitleggen.

We hebben genoeg van dit soort topics, even zoeken en dan vind je er eentje waar je je antwoord kunt vinden of je vraag kunt stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan