Amersfoort Prive gaat weer heropenen op de lokatie van Diana Prive
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenI know. Heel jammer.Op de fles gegaan
Een pet en een zonnenbril op en een aktetas meenemenGelukkig ben ik nog nooit een bekende tegenkomen op zulke plekken… zover als ik weet dan
2 vrienden van mij weten dat ik regelmatig een DVP bezoek.
ik heb wel ooit meegemaakt dat een kennis een advertentie had op sexjobs.. ik vond haar altijd al interessant, nooit mee afgesproken helaas..
ook een keer ontdekt dat een andere kennis in een privehuis werkte, mega lekkere wijf naar mijn mening maar ook nooit naar dat privehuis gegaan… lijkt me toch wel raar als zo een dame opeens haar deur open maakt of ze ziet je in een privehuis staan en herkent jou.
ik zit wel al een hele lange tijd te twijfelen om een privehuis in mijn woonplaats te bezoeken, maar het ligt nogal aan een drukke weg en dat houdt mij een beetje tegen, ook omdat dat privehuis in een buurt ligt waar ik veel kom voor werk… en in diezelfde zitten ook veel dames die thuisontvangst doen.
ooit trek wel mijn stoute wandelschoenen aan..
Ik snap nooit dat privéhuizen dat zelf niet incalculeren en zelf een discrete locatie kiezen, of zorgen zat ze één discretere ingang hebben ofzo, nu lopen velen denk ik onnodig veel klandizie mis.al een hele lange tijd te twijfelen om een privehuis in mijn woonplaats te bezoeken, maar het ligt nogal aan een drukke weg
Niet meer. Het is zeker 15 j geleden. Ondertussen gescheiden van mijn borderline kreng.Tja, dan deel je samen een geheim.
Zo denk ik er ook over @SpyingPhallus.Het maakt mij echt niets uit indien ik een keer een bekende tegenkom. We zijn immers voor hetzelfde doel terplekke, dat laat ik dan wel op een subtiele manier weten om die persoon ook veel plezier/genot te wensen.
Ongetwijfeld dat iemand me ooit ergens in of uit zal zien glippen, of dat dit reeds is gebeurd (geen idee!?), maar ook dan zal het me een worst wezen. Tot op heden heb ik op welke manier dan ook er nog nooit iets van gemerkt of gehoord uit het 'roddel-circuit'.
Ik gooi mijn pleziertjes weliswaar niet zomaar over de toonbank bij bekenden, hoewel één vertrouweling weet dat ik weleens hete pleziertjes elders beleef maar dat doet hijzelf ook. Overigens ga ik voornamelijk naar privéhuizen/clubs, soms naar een privé-adresje, en, mijd ik de rode buurten omdat ik niet van die 'afwerk-mentaliteit' aldaar houd.
Iedereen moet weten wat hij/zij doet, ik sta gewoonweg voor 'vrijheid & blijheid' en laat me dat door niets of niemand ontnemen.
Zo ook wederom gedurende de 3 uurtjes van vanmiddag niet...
Ik ook maar ja heel mijn vriendenkring inclusief mijn vriendin weten van mijn avontuurtjes dus hoef voor niemand iets te verbergenZo denk ik er ook over @SpyingPhallus.
Ik heb gelukkig ook niks te verbergen iedereen weet dat ik wandel familie + vrienden.Ik ook maar ja heel mijn vriendenkring inclusief mijn vriendin weten van mijn avontuurtjes dus hoef voor niemand iets te verbergen
Prima toch, wel zo fijn voor je dat je vriendenkring tenminste open-minded en dus niet zo kortzichtig is.Ik ook maar ja heel mijn vriendenkring inclusief mijn vriendin weten van mijn avontuurtjes dus hoef voor niemand iets te verbergen
Ja ik ben van mening als je er niet met om kan heb je pech, met mijn vriendin is dat om een andere redenPrima toch, wel zo fijn voor je dat je vriendenkring tenminste open-minded en dus niet zo kortzichtig is.
Als het ooit ter sprake komt, ben ik daar ook heel nuchter over, net als mijn guilty pleasure om soms even op het naaktstrand bij te bruinen met een cocktailtje in de hand...
En per ongeluk viel je met je pik in haar poes en liet de verkeerde vloeistof achter.Op zich heb ik niks om mij zorgen over te maken. Ben vrijgezel, heb een gewone 9 - 5 job en vrienden hebben er niks over te zeggen. Toch altijd wel wat stress om op een dag een collega tegen te komen. Zou liefst willen dat mijn collega's van niks weten. Als ik ze tegenkom op het feest zelf is er geen probleem natuurlijk, dan zijn ze even grote perverten. Maar als iemand van de collega's mij zou zien buiten komen uit een zaak van "bederf en plezier". Ik heb in elk geval mijn smoesje al klaar. "ik moest naar de wc en heb gevraagd of ik daar mocht gaan".
Ik zal nu reageren als of het een echt gesprek is eh:En per ongeluk viel je met je pik in haar poes en liet de verkeerde vloeistof achter.
Komaan. Beter geen smoezen.
Doe een Mitterandje.
"Et alors ?"
Seks is een basisbehoefte. Hoef je je niet om te schamen. De anderen zijn het probleem.
Je mist het punt wat ik bedoel.Ik zal nu reageren als of het een echt gesprek is eh:
ik: Hoe kunt gij nu weten hoelang ik daar binnen was en wat ik daar concreet gedaan heb?