WHEM Angie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week terug langs geweest bij deze lux. milf . Wist te vertellen dat ze anderhalve maand gesloten geweest is omdat ze blijkbaar nog in de zorgsector werkt . Een goede babbel gehad over alles en nog wat . Spreekt perfect nederlands , na een lekkere pijpbeurt zc mogen klaarkomen op haar borsten . Heerlijk om bij deze dame eens langs te gaan ,ziet mij nog zeker terug ?

Vandaag nog eens lang geweest bij deze vriendelijke en nederlandstalige MILF . Gewoon steeds dezelfde prijs die ik geef ( 50€ ) weet dat ik dan een goede behandeling krijg . En hoe meer ik er kom hoe beter het wordt , begonnen met een zalige pijpbeurt waar ik al na een paar minuten mij moest inhouden , daarna vroeg ze me om te beffen , heerlijk geschoren poesje en na een paar minuten begon ze te kronkelen waarmee ik dacht dat ze bijna ging klaarkomen ,dan een lekker neukbeurt gegeven en zakje volgedaan ! Blijft een vriendelijke madame, nog gezellige babbel en dan vertrokken !!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
48.164
Leden
39.343
Nieuwste lid
Anal-Eye
Terug
Bovenaan Onderaan