- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8133632-angi#overview
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Van de week een keer wat nieuws geprobeerd en bij Angi op bezoek geweest. De foto's zagen er top uit en in ieder geval 1 review op Kinky waar ik wel vertrouwen in had.
Helaas was het een grote teleurstelling. Ze is behoorlijk aangekomen tov van de foto's en qua gezicht is er ook wat photoshop werk aan te pas gekomen.
Ik had eigenlijk gelijk moeten bedanken, maar het vlees was zwak. Ze heeft wel mooie grote borsten en kwam sympathiek over.
Seks was helaas inspiratieloos, zoenen was amper mogelijk en het geheel was vrij inzetloos. Tweede ronde zat er ook niet in, daar was volgens haar geen tijd meer voor. Ben toen maar vroegtijdig weggegaan. Discussie over geld had ik geen zin in, maar voel mij aardig in de zeik genomen. Bij deze dus een waarschuwing.
Helaas was het een grote teleurstelling. Ze is behoorlijk aangekomen tov van de foto's en qua gezicht is er ook wat photoshop werk aan te pas gekomen.
Ik had eigenlijk gelijk moeten bedanken, maar het vlees was zwak. Ze heeft wel mooie grote borsten en kwam sympathiek over.
Seks was helaas inspiratieloos, zoenen was amper mogelijk en het geheel was vrij inzetloos. Tweede ronde zat er ook niet in, daar was volgens haar geen tijd meer voor. Ben toen maar vroegtijdig weggegaan. Discussie over geld had ik geen zin in, maar voel mij aardig in de zeik genomen. Bij deze dus een waarschuwing.