Afgelopen vrijdag ook eens wezen kijken en moet daarin nieuwsgierige zot wel een beetje gelijk geven. Er waren rond de 30 dames denk ik, waarvan 6 erg actief. en enkele 1 of 2 keer nog met 1 of 2 mannen. Er waren er toch wel veel die heel de avond aan de bar stonden of in de zetels en niets deden, of wat gefriemel met hun eigen partner. Andere mannen werden niet toegelaten. Wat reacties van dames en heren waren vooral de 2 bedden in het midden waar iedereen rond stond te kijken dat dit een soort drempel vormt om mee te doen. Dat begreep ik ook wel. Het was beter geweest dat de bar en die bedden wat meer gescheiden stonden. Als je een actieve party wil organiseren moet je niet actieve koppels buiten de deur houden, dat is beter voor de sfeer. De mannen betalen een stevige entree prijs dus wil je daar ook iets voor terug. Maar de koppels en dames bepalen zelf nog altijd met wie ze het doen. Ik vond het verder een leuk feestje vooral om de dames die actief waren bezig te zien ,als man kwam je daar niets te kort in ieder geval, Er was respect van de heren naar diegene die niets wilden doen en iedereen was verder vriendelijk. Kortom een leuk feesje maar met wat verbeteringen hier en daar kan dit uitgroeien tot een meer actieve party. Voor nu wacht ik nog even om terug te gaan.