Recensie Angels From Hell 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen vrijdag ook eens wezen kijken en moet daarin nieuwsgierige zot wel een beetje gelijk geven. Er waren rond de 30 dames denk ik, waarvan 6 erg actief. en enkele 1 of 2 keer nog met 1 of 2 mannen. Er waren er toch wel veel die heel de avond aan de bar stonden of in de zetels en niets deden, of wat gefriemel met hun eigen partner. Andere mannen werden niet toegelaten. Wat reacties van dames en heren waren vooral de 2 bedden in het midden waar iedereen rond stond te kijken dat dit een soort drempel vormt om mee te doen. Dat begreep ik ook wel. Het was beter geweest dat de bar en die bedden wat meer gescheiden stonden. Als je een actieve party wil organiseren moet je niet actieve koppels buiten de deur houden, dat is beter voor de sfeer. De mannen betalen een stevige entree prijs dus wil je daar ook iets voor terug. Maar de koppels en dames bepalen zelf nog altijd met wie ze het doen. Ik vond het verder een leuk feestje vooral om de dames die actief waren bezig te zien ,als man kwam je daar niets te kort in ieder geval, Er was respect van de heren naar diegene die niets wilden doen en iedereen was verder vriendelijk. Kortom een leuk feesje maar met wat verbeteringen hier en daar kan dit uitgroeien tot een meer actieve party. Voor nu wacht ik nog even om terug te gaan.
 
Mijn ervaring is ook zoals hierboven beschreven door de jongeman. De 'vaste' dames kun je zoveel en zovaak seks mee hebben samen met tig andere mannen. Maar dat is niet wat ik zocht. Ik was ook op zoek naar aantrekkelijke koppels, maar die zijn er eigenlijk niet of zijn niet actief. De koppels die wel actief zijn, zijn vaak de oudere en vollere dames. Maar dat was niet mijn smaak. Leuk voor een keer, maar geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook aanwezig op de party van Vrijdag laatstleden.
Er was in het begin veel volk waarbij de aanwezige koppels gezellig met elkaar konden keuvelen.
Na 3 kwartier kwam er actie in de keet door de vaste dames die steeds aanwezig zijn, Ik geloof 3 actieve ingehuurde dames waar direct bij elke dame 10man rond staat, wat geen probleem hoeft te zijn want iedereen kan na enige tijd deelnemen bij 1 van de dames.

Er waren veel koppels met aangepaste lingerie die samen met hun partner of andere koppels staan te paraderen zonder dat ze zelf actief deelnemen maar wel maar 50€ inkom betalen waarna ze de champagne snel laten knallen en zich na enige glazen afzonderen naar een andere ruimte, al dan niet met een bevriend koppel. Kortom, de alleengaande man betaalt alles zonder dat er sprake is van een gangbang pur sang, elk zijn voorkeur maar voor mij was het wat flauw, Ik kom niet naar daar om te kijken naar dames in sexy lingerie die toch niets doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Wij waren ook aanwezig op dit feestje en hebben toch andere dingen gezien en meegemaakt. Er zijn vele genoeg actieve koppels aanwezig maar je moet als man het spel een beetje kunnen lezen. Probeer is een babbeltje te maken of geef is een complimentje aan een dame. Dit kan al heel veel helpen. En ja niet iedereen valt bij elk koppel in de smaak.

Maar als je het spel speelt kan er veel gebeuren. Mijn vrouw heeft o.a. de vloer voor de bar doen onderlopen terwijl ze gevingerd werd en er vele handen over haar lichaam en borsten gingen.
 
Wij waren afgelopen vrijdag ook aanwezig op de angels from hell en moet toch zeggen dat dit een top editie was, veel dames actief op de ronde bedden ook, die hebben het beste van zichzelf gegeven... Wij zelf zijn dan ook nog later op de avond een afsluitertje gaan doen vanchter met 2heren aangezien mijn sletje al eens graag 'naturel' word volgespoten 😉....
Angels from hell blijft voor mij (ons) een gangbang met klasse!
Aan de organisatie zou ik zeggen, keep up the good work!
 
ik merk een tendens in de voorgaande berichten; de stellen (of onderdelen daarvan) vinden het allemaal fantastisch.
De single heren vinden het aanbod te karig of niet actief genoeg. Zou het zitten in de beleving, of in de verwachting🤷🏻‍♂️
 
ik merk een tendens in de voorgaande berichten; de stellen (of onderdelen daarvan) vinden het allemaal fantastisch.
De single heren vinden het aanbod te karig of niet actief genoeg. Zou het zitten in de beleving, of in de verwachting🤷🏻‍♂️
Henry, de heren die hier op reageren komen meestal voor het eerst, maar kennen wellicht het concept (nog) niet... Laat ons zeggen dat 95% tevreden naar huis gaat en dat die andere 5% ja die zijn veeeeel meer gewoon en voor die mensen kan je nooit goed doen. x
 
Bo accepteer gewoon het opbouwende kritiek die je krijgt ipv deze single mannen te bestempelen. Vele mannen hier reageren hier dat het feest qua organisatie goed is, maar het aanbod dames (los van de vaste dames) slecht is. Ik ben er zelf 3 keer geweest om het nog een kans te geven, maar elke keer was het aanbod slecht. Ik snap dat stellen aan hun trekken komen met de overvloed aan single heren, maar voor de single heren is het aanbod vaker dan 5% te mager.
 
Toch nog even dit, stel je bent een vrouw en je komt in de club dan moet je jezelf toch niet laten plat neuken door iedere man? Als sommige heren zichzelf eens een keertje meer zouden douchen.... Sommige mannen zijn misschien alles neukers maar vrouwen kunnen daartegen wel eens kieskeuriger zijn... Meestal ook de reacties van heren zijn, vrouwen zijn te oud, te dik, te mager, te groot, te klein.... etc... Wij zelf zitten zelf al 20jr in het swingers wereldje, meer dan 10jr in het gb wereldje, je wil echt niet weten wat we allemaal meegemaakt hebben....
Het spijtige is dat meestal recensies geschreven worden door personen met slechte ervaringen, weinig mensen met goede ervaringen posten meestal weinig of niets....
 
Toch nog even dit, stel je bent een vrouw en je komt in de club dan moet je jezelf toch niet laten plat neuken door iedere man? Als sommige heren zichzelf eens een keertje meer zouden douchen.... Sommige mannen zijn misschien alles neukers maar vrouwen kunnen daartegen wel eens kieskeuriger zijn... Meestal ook de reacties van heren zijn, vrouwen zijn te oud, te dik, te mager, te groot, te klein.... etc... Wij zelf zitten zelf al 20jr in het swingers wereldje, meer dan 10jr in het gb wereldje, je wil echt niet weten wat we allemaal meegemaakt hebben....
Het spijtige is dat meestal recensies geschreven worden door personen met slechte ervaringen, weinig mensen met goede ervaringen posten meestal weinig of niets....
Ik denk dat je 200% gelijk hebt met je stelling. Tegelijkertijd gaat het niet om mensen die te oud zijn of al 20 jaar in het wereldje zitten.
Het gaat om de verwachting die gecreerd word als je single mannen naar binnen lokt voor de hoofdprijs.
Er zijn altijd mannen die stinken. Ook onder de swingers.
 
Er waren kei mooie leuke dames van de Angels daarvan mochten we gelukkig van genieten, anders bleef er niks over voor de single heren. Ik heb wel jammer genoeg racistische opmerkingen gehoord aangezien ik een Marokkaan ben blijkbaar met een baardje. Ik ben een student 22 jaar en was kei nieuwsgierig naar een gangbang. Het was iets nieuws voor mij en wou afentoe meedoen met de koppels maar werd steeds weggeduwd , ookal lieten ze afentoe andere mannen. Bij een koppel hoorde ik zeggen " die marginale types denken dat ze alles kunnen krijgen". Bij de andere hoorde ik " volgens mij heeft hij zich van adres vergist". Ik was niet opdringerig ik vroeg het vaak netjes. Dan hoor je een Boze NEE of wordt er genegeerd. Ben spijtig genoeg huilend vertrokken naar huis die opmerkingen hebben me onzeker gemaakt
 
Lieve Vrienden,

Vrijdag 28 Juni 20u gaan we er weer een stevig geil feestje van maken in Buddha. Angels From Hell "FUCK FEST". Onze gastenlijst ziet er al heel lekker uit en zoals voorgaande party's zullen er wel meer dan 40 geile dames op jullie wachten. We hebben zelfs een Jong springend konijn in huis... slank, mega geil.... NEWBIE TIGER... onverzadigbaar en NEWBIE LOBKE. Tevens is Cum sletje Jessy back, Fuck Queen Kimmy en uiteraard jullie cum slet Bo Cremer staan zo geil om er weer een geslaagde editie van te maken met al dat lekker volk.
Wil jij erbij zijn bevestig dan je komst

Fuck Fest.jpg
 
Lieve Vrienden,

Vrijdag 28 Juni 20u gaan we er weer een stevig geil feestje van maken in Buddha. Angels From Hell "FUCK FEST". Onze gastenlijst staat goed VOL ziet er al heel lekker uit en zoals voorgaande party's zullen er wel meer dan 40 geile dames op jullie wachten. We hebben zelfs een Jong springend konijn in huis... slank, mega geil.... NEWBIE TIGER... onverzadigbaar en NEWBIE LOBKE. Tevens is Cum sletje Jessy back, Fuck Queen Kimmy en uiteraard jullie cum slet Bo Cremer staan zo geil om er weer een geslaagde editie van te maken met al dat lekker volk.
See you on Friday @ Buddha Club Boom voor alweer een onvergetelijk feestje x
 
Terug
Bovenaan Onderaan