toyboy20cm
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/heeeerlijke-full-body-to-body-massage_6755716
- Totale kosten (in euro)
- 150
Vandaag behoefte aan een ontspannende date en uitgekomen bij Angelique.
Gebeld en een vrolijke stem gaf aan dat ik een uur later terecht kon.
Makkelijk (betaald) parkeren en daarna begeleid ze je al bellend naar het juiste huis.
Het was hier lekker warm en gezellig ingericht.
Eerst lekker gekletst met een drankje en daarna ben ik even onder de douche gesprongen.
Toen ik uit de douche kwam stond ze naakt in de woonkamer en had ik een eerste blik op haar prachtige grote borsten.
Ze pakte mijn hand en gingen naar de massageruimte. Dit vind plaats op een heerlijk zacht bed.
Eerst de achterkant goed en grondig en al teasend mocht ik mij wat later omdraaien.
Ze keek mij aan en zei dat ik vast wel 2 keer klaar kon komen in de tijd. Ik gaf aan dat het zeker moest lukken en binnen
notime trok ze me heerlijk voor een eerste keer klaar.
Effen bijkomen met een drankje en ik mocht weer op mn buik liggen.
Nu masseerde ze meer mijn rug en wat minder mijn benen, dit was heerlijk ontspannen.
Na een tijdje weer omgedraaid en kreeg toen een heerlijke lange penismassage waar ze ook haar nagels perfect bij gebruikte.
Toen ik het echt niet meer hield vroeg ik of ik haar tussen haar borsten mocht neuken.
Dit vind ze een geil idee en na een tijdje russisch kwam ik heerlijk klaar tussen haar borsten.
Het zaad zat tot tegen haar kin, wat een geil gezicht was dit.
Toen vroeg ze of ik nog wensen had en ik gaf aan graag een stevige schoudermassage te willen.
Ze pakte een apparaat uit de kast en deze trilde heerlijk alle spanning uit mn schouders en nek.
Toen er nog tijd over was vroeg ik of ze mijn rug en nek wilde kribbelen met haar nagels.
Dit deed ze fantastisch. De tijd zat erop en we zijn toen samen gaan douchen waar ze heerlijk alle olie van je af wast.
Al met al een heerlijke date met een goede (ont)spannende massage.
Gebeld en een vrolijke stem gaf aan dat ik een uur later terecht kon.
Makkelijk (betaald) parkeren en daarna begeleid ze je al bellend naar het juiste huis.
Het was hier lekker warm en gezellig ingericht.
Eerst lekker gekletst met een drankje en daarna ben ik even onder de douche gesprongen.
Toen ik uit de douche kwam stond ze naakt in de woonkamer en had ik een eerste blik op haar prachtige grote borsten.
Ze pakte mijn hand en gingen naar de massageruimte. Dit vind plaats op een heerlijk zacht bed.
Eerst de achterkant goed en grondig en al teasend mocht ik mij wat later omdraaien.
Ze keek mij aan en zei dat ik vast wel 2 keer klaar kon komen in de tijd. Ik gaf aan dat het zeker moest lukken en binnen
notime trok ze me heerlijk voor een eerste keer klaar.
Effen bijkomen met een drankje en ik mocht weer op mn buik liggen.
Nu masseerde ze meer mijn rug en wat minder mijn benen, dit was heerlijk ontspannen.
Na een tijdje weer omgedraaid en kreeg toen een heerlijke lange penismassage waar ze ook haar nagels perfect bij gebruikte.
Toen ik het echt niet meer hield vroeg ik of ik haar tussen haar borsten mocht neuken.
Dit vind ze een geil idee en na een tijdje russisch kwam ik heerlijk klaar tussen haar borsten.
Het zaad zat tot tegen haar kin, wat een geil gezicht was dit.
Toen vroeg ze of ik nog wensen had en ik gaf aan graag een stevige schoudermassage te willen.
Ze pakte een apparaat uit de kast en deze trilde heerlijk alle spanning uit mn schouders en nek.
Toen er nog tijd over was vroeg ik of ze mijn rug en nek wilde kribbelen met haar nagels.
Dit deed ze fantastisch. De tijd zat erop en we zijn toen samen gaan douchen waar ze heerlijk alle olie van je af wast.
Al met al een heerlijke date met een goede (ont)spannende massage.