- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3632119-angelina-&-engel
- Totale kosten (in euro)
- 440
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Communicatie met booker ging soepel.
Woonruimte was ok. Tussen Leidsche plein en Amstel. Douchegelegenheid aanwezig. Kingsize bed.
Ontvangst was warm. Dames waren vrolijk en maakte grapjes zoals dat ik door hun verkracht ga worden.
Na financiele afhandeling bouwde ze de spanning op. Er was korte lesbische show. Ze streelden elkaar en zoende elkaars tepels. Daarna werd ik geweldig verwend. Ik kwam handen tekort.
Het was erg gezellig. Tijdens de daad kennis gemaakt en gekletst over van alles. In Engels.
De blonde was van de foto. Brunette was op het laatst verwisseld. De vervanger zag er ook mooi uit.
Blond meisje: slank. Cup: grote B/kleine C. Fake
Brunette: slank normaal postuur. Cup: kleine B, naturel.
Extra:
Pzc: 50 per dame
Tz: 50 per dame
Cif: 100 per dame (anders dan bookertarief)
Woonruimte was ok. Tussen Leidsche plein en Amstel. Douchegelegenheid aanwezig. Kingsize bed.
Ontvangst was warm. Dames waren vrolijk en maakte grapjes zoals dat ik door hun verkracht ga worden.
Na financiele afhandeling bouwde ze de spanning op. Er was korte lesbische show. Ze streelden elkaar en zoende elkaars tepels. Daarna werd ik geweldig verwend. Ik kwam handen tekort.
Het was erg gezellig. Tijdens de daad kennis gemaakt en gekletst over van alles. In Engels.
De blonde was van de foto. Brunette was op het laatst verwisseld. De vervanger zag er ook mooi uit.
Blond meisje: slank. Cup: grote B/kleine C. Fake
Brunette: slank normaal postuur. Cup: kleine B, naturel.
Extra:
Pzc: 50 per dame
Tz: 50 per dame
Cif: 100 per dame (anders dan bookertarief)