Angelina stond al een tijdje op de radar maar omdat zij alleen in Zuid Nederland ontving kwam het er niet van, vind ik net even te ver rijden. Recentelijk begint ze wat noordelijker te komen en zelfs binnen de voor mij acceptabele afstand. Dus gelijk maar eens een bericht gestuurd. Redelijk snel antwoord ontvangen en toen vervolgens vrij snel een afspraak met haar gemaakt. Allemaal erg duidelijk en lekker to-the-point. Voor je bij haar langsgaat wil ze eerst nog even videobellen, ook daarvoor een moment afgesproken en komt zij keurig na. Ook verlangt zij een aanbetaling van 15% van de normale uurprijs van 200 euro. Hiervoor biedt zij uitgebreide mogelijkheden (Paypal, creditcard, iDeal, tikkie). Uiteraard wordt de aanbetaling verrekend bij de financiële afwikkeling tijdens de ontvangst.
Meestal ontvangt zij in een hotel vertelde ze, maar deze keer was het een keurig appartement met voldoende parkeergelegenheid. Na uiterst precieze aanwijzingen liep ik naar de voordeur en de deur stond, zoals gebruikelijk, al op een kier.
Zoals in vorige recensies al is opgemerkt kan je zien dat er behoorlijk wat plastische ingrepen zijn gedaan, volle lippen, volle borsten en een volle kont. Je moet er wel van houden, maar het houvast is uitstekend. Nadat we waren uitgekleed had ze de kleine al snel te pakken en het viel haar op dat ik haar erg graag wilde zien, wat zo klein was de kleine niet meer. Het pijpen wat zij deed was verdienstelijk, lekker veel spuug erbij en je wordt van helemaal onder tot boven onderhanden genomen. Na het beffen, waar ze zich niet helemaal durfde te laten gaan, eerst maar eens lekker tussen haar borsten doorgegleden want door de modificatie daar lenen die zich er uitstekend voor. Leuk daarbij was dat ze elke keer lekker aan mijn pik likte als die de beweging naar boven maakte. Na diverse standjes daarna (in alle posities echt goede houvast) heeft ze me heerlijk klaargepijpt en ben ik lekker in haar mond en over haar gezicht klaargekomen.
Nadat we beiden gedoucht waren nog even nagepraat en een kwartier later dan afgesproken afscheid van haar genomen. Al met al heb ik me prima met haar vermaakt en als de wishlist wat korter wordt zeker niet erg om nog eens te bezoeken.