Recensie Angelika 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BulletBill

Stamgast
338
13/07/22
429
25
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3736884-angelika
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Angelika op bezoek geweest en dat was de slechtste ervaring van het jaar voor me.
Het eerste probleem is dat ik deze review schrijf over een meid die geen eigen profiel heeft. Deze advertentie wordt gebruikt voor verschillende dames, waaronder de 'echte' Angelika (van de Kinky foto's) die nu weer terug in Amsterdam is.
Dat is echter niet de dame die ik heb bezocht, maar een andere dame die het profiel heeft gebruikt toen Angelika niet in het land was. De dame zelf dacht dat de planner haar eigen profiel had gemaakt onder de naam 'Bella', maar die was nergens te vinden, dus daar was ze nogal boos over.

Deze planner laat de dames ontvangen in Amsterdam Noord in een appartementenhotel. De locatie is goed bereikbaar, maar erg stipt is de planner niet. Ik moest toch 20 minuten wachten toen ik op het afgesproken plekje stond voor het gebouw. Niet discreet en ongemakkelijk.
Opgehaald door de meid omdat het gebouw met codes werkt op de deuren in plaats van buzzers en sleutels.

De studio zelf was prima. Niet veel over te klagen anders dan het feit dat de dame niet lang voor de date een pan vol met spek heeft gebakken. Prima voor na de sex, maar ik wordt niet bepaald geil van die geur. Douche is schoon, bed is goed genoeg en de verlichting is voldoende.

Het uiterlijk van de dame zelf was goed. Zoals gezegd was het niet de dame op het Kinky profiel, maar op WA stond de foto van de meid zelf en ik kreeg een video te zien van een schoonheid, beter dan de meid van nu. Dit zal dus zo een planner zijn die 1 of meerdere profielen gebruikt als vangnet en dan pas op WA de dame laat zien die er op dit moment is.
Deze meid was gekleed in een joggingsbroek en sweatshirt met 0.0 sex appeal. Haar gezicht was echter wel zoals vooraf verwacht. Ze deed me denken aan een korte en normalere versie van Candice Swanepoel. Dat is eigenlijk ook de enige reden waarom ik mijn wandelaarsinstinct heb genegeerd. Ze was namelijk vanaf het begin al een rode vlag. Vroeg al meteen om extra's en had een soort vage houding van een brutale professional achter het raam die net een tourist binnen heeft gehengeld.

Toch liet ik me verleiden om te blijven en ging ik douchen. Na het douchen trok ze haar kleren uit en dat was ook weer niet sexy. Gewoon een standaard mismatchende BH en slip. Babbeltje gemaakt waaruit bleek dat ze 24 is en al een kind heeft van 4. Dat is niet aan haar lichaam te merken, maar wel aan haar borsten die maximaal gevuld zijn met siliconen en opzichtige littekens hebben van onder tot aan haar tepels. Voor de rest was haar lichaam zacht, maar wel fit en had ze een inwendige poes.

De handelingen waren ronduit slecht, voornamelijk door haar houding. Mevrouw komt de afspraken niet na, doet alsof ze de afspraken niet gemaakt heeft, liegt over wat ze heeft gezegd en geeft haar planner de schuld ook al hebben we het zelf besproken voor het overhandigen van het geld. Tongzoenen wil ze extra voor, posities wil ze alleen de 3 voorgeprogrammeerde die ze in haar hoofd heeft en je mag alleen stoten met de snelheid van een slak. Bij het verkennen van haar lichaam zei ze al dat ik haar huid niet mocht aanraken met mijn penis. Het voelde echt slechter dan de gemiddelde raam oplichtster. En haar gezicht stond ook op onweer toen ik er wat over durfde te zeggen. Ik heb maar proberen te denken aan betere tijden om klaar te komen, en zelfs dat mocht niet op een goede manier omdat ze extra wil voor klaarkomen over haar lichaam (uiteraard ook vooraf afgesproken dat dat inclusief zou zijn).

Daar betaal je dan 250,- per uur voor.. Wat een aanfluiting was het. Toen ging ik rustig weg en vervloekte ik mezelf dat ik geen type ben dat meer op mijn strepen gaat staan.

Samenvattend; de meid die ik heb gezien moet je 100% overslaan. Misschien is de meid die nu ontvangt beter, maar dat kan ook moeilijk anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan