V
Voormalig lid 2278
Guest
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1288663-angelica
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren zag ik voor het eerst haar ad op kinky. Vind haar op de foto's super aantrekkelijk dus meteen afspraak gemaakt. Ze is wel de dame van de foto's maar meer een milfje dan een meisje. Doet me qua uiterlijk en verschijning erg aan Luiza denken, ook een topper. Ze spreekt amper Engels - wel verstaat ze haar vak, dus met wat geduld en humor komen we heel ver. Aanvankelijk erg terughoudend maar gedurende onze sessie raakte ze goed los en kon ze er zelf ook wel van genieten. Dacht zelf dat we klaar waren toen ze me vroeg te douchen na het neuken maar kreeg nog een massage en op haar initiatief een tweede ronde (wel binnen de tijd). Prima service dus!
Klein minpuntje: proefde zelf wel even een rokersadem tijdens het zoenen. Had ook het idee dat er een beetje een zweetlucht in de kamer hing dat gemaskeerd werd door parfum. Vind het zelf wel geil. Kleine tip voor wie haar nabij Sloterdijk gaat bezoeken: neem je eigen handdoek mee (maar dat is eigenlijk bij ieder bezoek wel slim).
Klein minpuntje: proefde zelf wel even een rokersadem tijdens het zoenen. Had ook het idee dat er een beetje een zweetlucht in de kamer hing dat gemaskeerd werd door parfum. Vind het zelf wel geil. Kleine tip voor wie haar nabij Sloterdijk gaat bezoeken: neem je eigen handdoek mee (maar dat is eigenlijk bij ieder bezoek wel slim).