Recensie Angela (Hon), Den Haag, Doubletstraat 75/75a 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 379

Stamgast
Forumpionier
708
03/07/21
30.504
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje terug in de Doubletstraat 75 / 75 a
1e verdieping raam aan straat zijde. Angela uit Hongarije. Prachtig klein ding.

Heerlijke kleine tietjes mooie kont.. Zeer lief gezichtje. Betalen 50 euro (tientje extra vooraf)

Tijdens broek uitdoen kwam ze al met haar kontje tegen me aanrijden.

Vier standjes, eerst 69, condoom om met haar mond, haar natte kutje boven mn gezicht. Daarna gaat ze op mn paal zitten, dan ruilen en ontvangt ze me op mn rug, uiteindelijk doggy. In begin van doggy had ze wat moeite met de grote van mn pik maar na paar rustige stoten mocht ik flink door gaan. Heerlijk condoom in haar warme poesje volgespoten.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongeveer een jaar geleden deze dame bezocht toen ze nog in de middag werkte. Kom niet al te vaak in de doubletstraat(1/2 keer in het jaar). Kwam destijds voor een andere dame, die helaas niet aanwezig was. Ik liep de trap op en haar gordijnen waren nog dicht. Wel hoorde ik dat ze flink aan het neuken waren. Ik vermoed doggy, omdat ik de patsen duidelijk hoorde met gekreun. Ik nog een rondje gelopen door de straat en vervolgens weer naar boven gelopen, zag ik een donkere lange man met gemeente kleding voldaan haar kamer verlaten. Angela was de kamer aan het dweilen en zag mij aanlopen. Haar begroet met 2 zoenen en haar kamer binnengewandeld. Vroeg naar de mogelijkheden voor een pzc afspraak. Daar deet ze eerst wat moeilijk over maar ging vervolgens akkoord. 60,- overhandigd en ging naakt op bed liggen. Ze kleedde zich volledig uit, deed de radio aan en ging op haar buik tussen mijn benen liggen. Daar begon ze mijn eikel en ballen te likken. Denk dat ze uiteindelijk zeker 15 minuten mij zo is gaan pijpen. Vervolgens kwam ze naast mij liggen, zodat ik aan haar borsten kon zitten, sabbelen mocht helaas niet. Kleine kusjes zaten er wel in maar geen lange tongzoen. Na dit ongeveer 5 minuten gedaan te hebben vroeg ik of zij mij wat harder kon pijpen en of ik klaar mocht komen in haar mond. Dat was akkoord. Vervolgens op een wat sneller tempo begon ze mij weer lekker te pijpen. Op het moment dat ik kwam had ze daar wat moeite mee en spoot ik half haar mond en in haar mond terwijl ze mijn eikel vast had in haar mond en mij trok. Een te grote lading zei ze lachtend. Vervolgens wou ik opstaan om mij op te frissen zei ze dat ik nog mocht liggen om bij te komen en bood ze me een sigaret aan. Samen liggend wat gaan roken en praten. Hierna opgefrist, aangekleed en afscheid genomen met 2 zoenen.

Pijpen was prima maar vond de afspraak zeer geslaagd omdat ze een mooi lichaam heeft en super lief is. Werkt zij nu enkel in de avond of soms ook in de middag? Vanwege mijn werk is het voor mij zeer lastig om de doubletstraat in de avonduren te bezoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan