- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Angela, vriendelijk petit dametje. Net in de avond uren bezocht. Het zou me niks verbazen als ze de 30 voorbij is. Maar uit
beleefdheid gok ik dus tussen de 25-30. Pijpen kon wat steviger voor mijn smaak, maar wel langer dan gemiddeld. Ondanks dat ze wat petit was (maar niet te mager) kon ze junior wel waarderen en hoefde ik kon ik op goed tempo doorstoten. 3 standjes gedaan, met moeite paar keer kunnen inhouden, om uiteindelijk met heerlijk uitzicht op klein kontje, doggy klaar te komen. Mooie, licht hangende, maar lekker bungelende b cup. Herhalings gevaar, ondanks dat ik toch graag blijf snoepen.
beleefdheid gok ik dus tussen de 25-30. Pijpen kon wat steviger voor mijn smaak, maar wel langer dan gemiddeld. Ondanks dat ze wat petit was (maar niet te mager) kon ze junior wel waarderen en hoefde ik kon ik op goed tempo doorstoten. 3 standjes gedaan, met moeite paar keer kunnen inhouden, om uiteindelijk met heerlijk uitzicht op klein kontje, doggy klaar te komen. Mooie, licht hangende, maar lekker bungelende b cup. Herhalings gevaar, ondanks dat ik toch graag blijf snoepen.