• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Angel Tantra massage 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.589
30/06/21
1.829
134
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1978391845-ontspannende-massages-voor-mannen-en-vrouwen
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vond haar poosje terug en m'n nieuwsgierigheid was gewekt.


Ze heeft dus ook een website met iets meer info en reviews;

https://tantra-lique.webnode.nl/

Via Whatsapp contact gelegd en vlot een afspraak gemaakt want niet vaak "in de buurt" met haar camper. 😏
Afgesproken voor 1 uurtje, tijdstip werd in tweede instantie iets doorgeschoven, geen probleem voor mij.
Camper was goed te vinden want ze stuurt je de live locatie, camper valt ook goed op, begreep ook dat ze een nieuwe/andere krijgt.

Kennis gemaakt en ff gebabbeld over wat m'n verwachtingen waren....., was voor mij vooraf al wel duidelijk, een goede, sensuele lingham was het doel.
Leuke dame, vooraan 50 denk ik en slank postuur met geinige bril. Heel open en eerlijk ook, top!
Massage gebeurt op een bed, beetje klein maar voor mij voldoende plaats gelukkig.
Massage begon op de buik liggend, achterkant werd, mét olie, lekker gemasseerd, sensueel, niet stevig, zeker aangenaam.
Vlot om mogen draaien en voorzijde werd met dezelfde sensualiteit behandeld, pik en ballen werden af en toe subtiel meegenomen, in no time keihard dus. 🤭
Laatste 20/25 minuten de focus op het edgen van m'n "lingham", dit was super en heel intens, volop van kunnen genieten, voelde wel iets van orgasme opkomen af en toe maar niet verder op gefocust en genoten tot tijd ruimschoots om was.
Vooraf ook aangegeven dat ik niet gemakkelijk klaar kom, iets wat zij nu ook wist en haar verbaasde, ietwat teleurgesteld ook volgens mij.
Is, bij tantra, feitelijk ook niet het doel maar volgens haar toch ook wel een "kers op de taart".
Volgende keer misschien? 😇
 
Laatst bewerkt:
 
Terug
Bovenaan Onderaan