- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hele-grote-tepels-cup-f-no-fake-milf-50_7850623
- Totale kosten (in euro)
- 100,00
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Zeer correcte en discrete ontvangst in zeer fraaie en schone woning. Kontakt makkelijk gemaakt via WA waarbij Angel wel vooraf een foto wil ontvangen van jou.
Vooraf en achteraf (samen) douchen.
Lieve en aardige dame die precies weet wat ze wel en niet wil, er bleek veel meer mogelijk te zijn dan waarvoor ik kwam bij een klik en na een eerste afspraak.
Ik begrijp werkelijk niets van alle kritiek die ik gelezen heb over haar voorwaarden, iedere dame heeft het recht haar eigen regels te bepalen en als die een man niet zit dan zoek je toch even lekker verder ipv hier publiekelijk te gaan lopen janken...... Grow UP and move on....
Ik heb een heerlijk uurtje met haar gehad al is er voor mij niet persé herhalingsgevaar, maar ook zeker geen spijt van mijn bezoek.
Voorlopig vanaf half april 2 maanden niet bereikbaar.
Vooraf en achteraf (samen) douchen.
Lieve en aardige dame die precies weet wat ze wel en niet wil, er bleek veel meer mogelijk te zijn dan waarvoor ik kwam bij een klik en na een eerste afspraak.
Ik begrijp werkelijk niets van alle kritiek die ik gelezen heb over haar voorwaarden, iedere dame heeft het recht haar eigen regels te bepalen en als die een man niet zit dan zoek je toch even lekker verder ipv hier publiekelijk te gaan lopen janken...... Grow UP and move on....
Ik heb een heerlijk uurtje met haar gehad al is er voor mij niet persé herhalingsgevaar, maar ook zeker geen spijt van mijn bezoek.
Voorlopig vanaf half april 2 maanden niet bereikbaar.
Laatst bewerkt: