Voormalig lid 7826
Wandelaar
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/angel-prado-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Bij Angel Prado geweest on Zutendaal op het bekende adres.
Was op het afgesproken uur daar. Maar ze was nog niet klaar. Na een 20 minuten wou ik me net omdraaien, tot de deur toch openging.
Mooi gezichtje. Wel een buikje. Geen slanke dame alleszins.
Sprak ook geen Engels. Via vertaal app communicatie.
ze begon meteen vurig en passievol te tongzoenen. Leuk zeg, dacht ik.
Kleren uit. Ze heeft een klein pikje. Iets van 10 cm schat ik. Ben al iets groter gewoon maar goed..
Ze pijpt zelf heerlijk. Heb enkele malen moeten onderbreken voor ik vroegtijdig haar keel vol zou spuiten.
Helaas kwam er geen beweging in haar apparaatje. Lang bezig geweest met het stijf te krijgen. Ze hield de erectie niet lang genoeg om tot penetratie over te gaan. Aangezien dat mijn hoofdreden voor een bezoek aan een trans is, was ik teleurgesteld. Ze zei dat het door de hormonen kwam. Kan kloppen. Ze heeft zeer vrouwelijke rondingen en natuurlijke borsten. Dan heb ik haar maar geneukt en dat was dat.
Adverteer dan niet als actief vind ik dan
Was op het afgesproken uur daar. Maar ze was nog niet klaar. Na een 20 minuten wou ik me net omdraaien, tot de deur toch openging.
Mooi gezichtje. Wel een buikje. Geen slanke dame alleszins.
Sprak ook geen Engels. Via vertaal app communicatie.
ze begon meteen vurig en passievol te tongzoenen. Leuk zeg, dacht ik.
Kleren uit. Ze heeft een klein pikje. Iets van 10 cm schat ik. Ben al iets groter gewoon maar goed..
Ze pijpt zelf heerlijk. Heb enkele malen moeten onderbreken voor ik vroegtijdig haar keel vol zou spuiten.
Helaas kwam er geen beweging in haar apparaatje. Lang bezig geweest met het stijf te krijgen. Ze hield de erectie niet lang genoeg om tot penetratie over te gaan. Aangezien dat mijn hoofdreden voor een bezoek aan een trans is, was ik teleurgesteld. Ze zei dat het door de hormonen kwam. Kan kloppen. Ze heeft zeer vrouwelijke rondingen en natuurlijke borsten. Dan heb ik haar maar geneukt en dat was dat.
Adverteer dan niet als actief vind ik dan