Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen benieuwdGoed gespot, foto van Lily komt me bekend voor, ze heeft zeker ergens gewerkt.
Verder lijkt me Rina en Nadia ook wel leuk, zien er jonger uit dan gemiddelde leeftijd in Rotterdam. Ik ga wel een x heen
Jij nog geweest?Goed gespot, foto van Lily komt me bekend voor, ze heeft zeker ergens gewerkt.
Verder lijkt me Rina en Nadia ook wel leuk, zien er jonger uit dan gemiddelde leeftijd in Rotterdam. Ik ga wel een x heen
Ik zie het nu. Was SAWAN voorheenWeer een wijziging van naam en waarschijnlijk van uitbater van een salon op een bekende locatie.
Ben ook benieuwd naar de dames (idd. mooie foto's) en de service. Ook zie ik de prijzen niet op de website.
... en was ook Changmay eerder en waarschijnlijk ook nog meer namen in het verleden.Ik zie het nu. Was SAWAN voorheen
Ik weet wel dat Farrida en Nakhon bijvoorbeeld van een zelfde eigenaar zijn. Nakhon was mij ook ter overname door hem aangeboden.... en was ook Changmay eerder en waarschijnlijk ook nog meer namen in het verleden.
Ik zou graag wat meer over de achtergronden van de Thaise massagesalons willen weten. Wie zijn de uitbater? Is er een soort mafia, die zich de markt deelt? Maar vlgs. mij is het vooral een naar buiten gesloten gezelschap.