Die link staat er al.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAdvertentie is momenteel offline omdat ze n akkefietje heeft met Midhold.Hebben jullie de link van haar
Dat weet hij want dat is door hem gekomen en heb hem al meerdere malen gerapporteerd hier en zijn berichten worden door moderator verwijderd maar hij blijft me lastig vallen schat.Advertentie is momenteel offline omdat ze n akkefietje heeft met Midhold.
Ik heb je een prive berichtje gestuurd ;-)Weet iemand waar Angel is gebleven? Of heeft iemand haar nummer voor me? Ben t kwijt geraakt.
Ben bang van niet, helaas maakt SJ dat op dit onmogelijk door hun falende verificatie systeem.Ik ben ook wel benieuwd geworden, hopen dat de advertentie snel online komt!
Dat kan alleen als ik mijn gezichtsfoto stuur om de betrouwbaarheid van mijn foto's te verifiëren......maar ik heb helemaal geen gezichtsfoto in mn advertentie. Ik adverteer al aantal jaar op SJ, ben aantoonbaar betrouwbaar en hen Kvk.hopelijk kan je snel weer een advertentie plaatsen @Angela Schijf
Hey Angela, wat balen dat je geen advertenties meer kan plaatsen. . Geef je nog wel massages?
Hoewel ik de vierde vaccinatie net binnen heb is het toch wel eens fijn ergens binnen te stappen waar corona niet bestaat. Extra veilig!niet bestaan van corona etc.
Niet bestaan van Corona? Uhm not my words lieverd. De vader van mijn schoonzus is er aan overleden dus ik ontken Corona alles behalve.Vorige week bij Angel in Amsterdam geweest. Het afspreken ging heel goed (en gezellig zelfs ).
Angel ontvangt in net appartement in Amsterdam West - niets mis mee. Angel zelf ziet er verzorgt uit, erg druk en loopt vaak heen en weer
De massage is prima, maar echte massage technieken ontbreken. Al met al een prima basic ervaring.
Enige wat ik persoonlijk jammer vond dat ze na de massage begon over hoe slecht de regering is, programma 2030 (of zoiets), niet bestaan van corona etc.
Prima dat je hier een eigen mening over hebt; maar deel dit niet met een klant die er niet om vraagt
Is al weer een tijdje geleden dat ik geweest ben. En steeds naar volle tevredenheid ! Maar jouw pakket moet ik toch ook maar eens uitproberen. Klinkt goed !Ik ben een tijdje geleden ook bij Angel geweest. Ja, het is een stuiterbal en ik snap dat niet iedereen dat prettig vindt tijdens een massage. Zelf stoorde ik me er niet aan. Ik vind het belangrijker dan iemand vriendelijk is en masseert in een nette omgeving en dat was hier het geval. Ook prettig dat de massage niet plaatsvindt op een tafel, dat vind ik zelf toch wat minder prettig liggen. En de badkamer is fraai.
Ik had gekozen voor een massage met soft SM-aspecten. In dit geval de dingen die ik prettig vond, zoals boeien, blinddoek, spanking en het afbinden van de penis. In tegenstelling tot de eerwaarde schrijver hierboven vind ik het juist erg prettig als het hoogtepunt langzaam wordt opgebouwd en uitgesteld en dat deed Angel naar tevredenheid.
Voor herhaling vatbaar? Zeker wel.
Zeker wel alleen is dit toestel geen duo sim.Nog altijd geen nieuw toestel Angela?