Andrew Tate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, maar tot die tijd is iemand onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.

bedoel een cam studio draaien is geen crime. Het pushen van dames, maar dan wel in de zin in een vrijwillige ietwat harder werken mentaliteit, is ook geen crime.

Vrouwen in de achterkant van een bus smijten om die vervolgens via een camplatform gedwongen te laten werken is wel een crime.

Totdat iemand met een plausibele verklaring c.q bewijs komt geloof ik nog steeds in de onschuld van Tate.
 
En tot wanneer is iemand onschuldig wanneer hij letterlijk zelf toegeeft aan veel van deze beschuldigingen?

Het meest gebruike Tate fanboy verdediging is vaak dit soort mentale spelletje spelen alsof de enige manier van mensenhandel een vrouw de achterkant van een bus te smijten om vervolgens gedwongen via een camplatform te werken.

Je hebt ook mensenhandel en exploitatie in de vorm van de loverboy methode. Je hebt genoeg videos en materiaal online van Andrew waarbij hij uitlegt hoe hij dit doet en vervolgens hoe hij misbruik maakt van naïve mannen via de webcamdames die hij besteelt met zogenaamde belastingen. Er is genoeg materiaal van pedofiel Andrew Tate die zichzelf snitcht. Tot hoever willen jullie fanboys jullie kop in het zand steken en dit allemaal negeren en doen alsof Andrew Tate onschuldig is?

Er zijn laatst dus ook videos opgedoken waarbij hij zelf snitcht met zijn ex-vriendin waarmee hij nog bevriend is waaruit blijkt dat ze 14 jaar was toen de tijd dat ze wat hadden. Genoeg videos over Andrew Tate die openlijk verklaart hoe lekker hij 16 jarigen vindt.

Hoe ironisch is het dat in deze forum waarin zo hard wordt gecommuniceerd dat wij tegen uitbuiting zijn van DVPs en hoe serieus wij dit nemen en daar tegen zijn om vervolgens iemand zoals Andrew Tate die tegen alle "normen en waarden" van deze forum verdedigd wordt?

Ongelovelijk
 
Er is genoeg materiaal online.. Je hoeft er niet eens lang voor te zoeken. Het is niet moeilijk te vinden.



En wat bedoel je dan nou precies met "fanboy created bullshit"? De enige fanboy bullshit zijn de sukkels die Tate tot aan de graf verdedigen terwijl hij op naïve, eenzame en depressieve mannen zijn geld weet te verdienen. Ooit eens een kijkje genomen in zijn hustlers-university? of erger nog, war-room clubje waar hij duizenden euros voor vraagt?
 
50$ per maand volgens mij.

Maar dat is gewoon een community voor en door leden om je kennis en informatie te delen met elkaar en "verder" te komen. Ik werk ook in de erotische business; ben ik nu meteen een pooier die bij iedere afspraak als een collectant voorbij een dame of club of bureau langsga? Doe eens normaal.

We leven in een rechtstaat (Europa) in waarin je pas schuldig bent tot het tegendeel bewezen is. Ik denk niet dat video's zoals die in een rechtbank op zullen houden. Het gaat om beweringen die tot op heden... nog steeds niet bewezen kunnen worden.
 
Dat meid in de video was dus zijn ex. Het was een rollenspel. Oke prima, maar het blijkt dus dat ze 14 was in die clip en Tate 25.......................


Tate heeft zelf toegegeven dat hij met haar aan het daten was sinds ze 15 was? Maar gezien de video, tenminste vanaf haar 14e.
50$ per maand volgens mij.

Maar dat is gewoon een community voor en door leden om je kennis en informatie te delen met elkaar en "verder" te komen. Ik werk ook in de erotische business; ben ik nu meteen een pooier die bij iedere afspraak als een collectant voorbij een dame of club of bureau langsga? Doe eens normaal.

We leven in een rechtstaat (Europa) in waarin je pas schuldig bent tot het tegendeel bewezen is. Ik denk niet dat video's zoals die in een rechtbank op zullen houden. Het gaat om beweringen die tot op heden... nog steeds niet bewezen kunnen worden.

Dat is niet mijn argument. Hoe hij zijn fanbase melkt via zijn platform is een andere kwestie dan zijn mensenhandel praktijken. Zijn war room community vraagt hij duizenden voor en daar zijn ook genoeg geleakte chats waarin hij meer doet dan alleen zelfsnitcht.

Dat jij in de erotische business bent, maakt jou geen pooier nee. Maar wanneer jij op jacht bent naar bepaalde meiden, ze gaat groomen voor webcam werk, haar heel veel geld, liefde en een goede leven belooft, zorgen dat ze verliefd op je wordt om vervolgens haar naar Roemenië te brengen en haar te isoleren van haar familie, vrienden en netwerk in het land waar ze vandaan komt zodat ze dan afhankelijk is van jou, dat is dan mensenhandel ala loverboy methode. Deze methode is niet nieuw, dat weet jij denk ik heus wel.

Maar goed, je vraagt om bronnen om er vervolgens niet naar te kijken. Watvoor nut heeft het dan? Blijf je kop maar in het zand steken dan. Steeds minder en minder mensen nemen je daddy Tate serieus meer. Iedereen begint hem te zien voor wie hij is en hij zal spoedig niet meer relevant zijn. Ik geef Tate zo'n 2 a 3 jaar dan is iedereen hem al weer vergeten.
 
Laatst bewerkt:
Tate heeft zelf toegegeven dat hij met haar aan het daten was sinds ze 15 was? Maar gezien de video, tenminste vanaf haar 14e.
Elke discussie slaat dood als je als argument Hitler bij haalt, dus dat doe ik niet.

Maar Tate is moslim geworden en als Mohammed Fan boy moet je je grote leider toch volgen. Maar Tate is nog lerende, Mohammed trok Aisha op haar 9e al aan stukken 😱

Dan moet die Tate echt wat harder zijn best doen voor zijn Islam 🕌 Fan boys 🤔
 
Ach de Islam grift heeft toch niet gewerkt. De hele Islamitische community op YT is ook tegen Tate op dit moment na zijn uitspraken over de anti-immigratie protesten in Engeland. Die heeft ie ook al verloren.

Gaat niet zo goed met die Tate op dit moment.
 
Maar wanneer jij op jacht bent naar bepaalde meiden, ze gaat groomen voor webcam werk, haar heel veel geld, liefde en een goede leven belooft, zorgen dat ze verliefd op je wordt om vervolgens haar naar Roemenië te brengen en haar te isoleren van haar familie, vrienden en netwerk in het land waar ze vandaan komt zodat ze dan afhankelijk is van jou, dat is dan mensenhandel ala loverboy methode. Deze methode is niet nieuw, dat weet jij denk ik heus wel.

Is je aanname ook daadwerkelijk bewezen? Ze zijn met pakwerk(en) vol daar in Romenie aan de slag gegaan en hebben uiteindelijk, niets kunnen vinden tot op heden.

Ik kijk nergens van op en zeker niet in Roemenie hoor - ik ken sekswerkers van roemeense afkomst die al jaren getrouwd zijn en de kost met deze business verdienen.

Ik vraag dan wel eens, joh hoe gaan jullie daarmee om voor het feit dat je vrouw een sekswerker is? Het is in hun cultuur de normaalste zaak van de wereld en je treft in dat soort relaties vaak nog uitbuiting ook.

Het is niet voor niets dat gemeentes zoals Amsterdam (ter voorbeeld) verbieden dat een sekswerker toevallig met d'r eigen chauffeur getrouwd is en zo hun diensten biedt.

Ik weet ook wel dat er een verschil is tussen de harde hand zwaaien binnen een onderneming of echt actief aanzetten tot uitbuiting of mensenhandel. Dat eerste is soms nodig, want ja, dames kunnen lui of ongemotiveerd zijn.

Dat tweede is gewoon over the top, en verdiend geen plek in of rondom onze business.
Elke discussie slaat dood als je als argument Hitler bij haalt, dus dat doe ik niet.

Maar Tate is moslim geworden en als Mohammed Fan boy moet je je grote leider toch volgen. Maar Tate is nog lerende, Mohammed trok Aisha op haar 9e al aan stukken 😱

Dan moet die Tate echt wat harder zijn best doen voor zijn Islam 🕌 Fan boys 🤔

Islam is voor iedere individueel een andere beleving. Net zoals christendom - en het westen weliswaar christendom volgt maar niet de werkelijke texten uit het boek nastreeft of leeft. De moslims die hem de vinger wijzen zijn vaak radicaler.
 
Islam is voor iedere individueel een andere beleving.
Het punt dat ik wil maken is dat de bekendste figuur uit de Islam nu als echte pedofiel zou worden opgesloten volgens onze Westerse normen. Maar in de Islam nooit een probleem.

Dus mogelijk voor onze normen en waarden een probleem, maar in zoveel groepen een non issue.

De bekendste figuur uit het Christendom had een dame van ontzettend lichte zeden naast zich. Dat is nog een ander voorbeeld dat Tate ook heeft gevolgd en daar hebben we ineens problemen mee.... 😳 🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan