Ja Roxas , je moet wel een beetje je best doen natuurlijk , anders haal je nooit de beste versie van jezelf naar boven en wordt je nooit een alpha mannetje hoor
Je vergeet Emile Ratelband nog
Ach , wat ik er van zie zijn het allemaal gladde praatjesmakers
die Enkhuizer almanak wijsheden waarvan er geen 13 maar 14 in een dozijn passen uitbraken
Ik zou niet weten hoe iemand die 12 uur op een dag werkt nog tijd en zin heeft om al die koekenbakkers te volgen eigenlijk
ik weet wel dat echte succesvolle alpha male zakenlieden geen goeroe nodig hebben om ze te vertellen dat het wel handig zou zijn als ze hun best een beetje zouden doen
Wat ik tussen de regels door lees komen jonge mannen dus min of meer op het slechte pad omdat ze geen mannelijk rolmodel hebben terwijl vrouwen in de goot terecht komen omdat ze luie golddiggers zijn die liever met hun blote reet makkelijk geld verdienen op only fans dan dat ze werken en is het volkomen gerechtvaardigd om daar misbruik van te maken,
Wat een merkwaardige wereldvisie
Er zijn heel veel mensen die compleet online wonen en dus daardoor een foute perspectief hebben op de wereld.
Zoals jij zei, inderdaad, échte succesvolle mannen luisteren niet naar deze goeroes. Ze weten al vanzelf dat ze hun best moeten doen en niet verwachten dat alles hun gewoon gegeven zal worden.
Nu waarom wonen sommige mensen continu online en waarom ziet daardoor hun wereldbeeld zo apart uit?
Antwoord: omdat andere mensen zoals hunzelf ook compleet online zitten. Hun heel sociale kring is effectief andere influencers.
Bijvoorbeeld, welk percentage jonge meisjes zitten op OnlyFans? Ja, waarschijnlijk maximaal 1-2% van de vrouwelijke bevolking.
En nochtans heb je sommige mannen (bv. de Fresh and Fit seuten) die daar constant op klagen.
Waarom?
Omdat het precies die mannen zijn die in een vorige tijdperk met die OF-dames zouden zijn getrouwd.
Dus:
1. Het is een klein percentage van de totale bevolking die met dit gedoe bezig is.
2. Die percentage draait goede zaken online net omdat het internet ideaal is voor zo'n drama
3. De rest van de wereld kijkt actief mee precies omdat het allemaal zo'n geëngageerde spektakel is
Waarom is er hier een draadje over Tate? Omdat die kerel een heel goeie clown is in de circus genaamd het internet. Misschien wel de beste clown.
Het is gewoon allemaal een show. En ik voorspel dat het binnenkort wel zal eindigen. Die mensen beginnen dan ook minder en minder interessant te worden. Zoals een tv drama, het begint tijd te worden dat de show geannuleerd wordt. En de wereldbeelden die daarmee gepaard gaan, gaan ook gewoon uitsterven.