WHEM Andressa, Sinaai-Waas

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren,
Normaliter plaats ik geen reviews maar deze is het toch wel even waard te bespreken!
Haar foto's zijn misschien wel bijgewerkt maar in het echt ziet ze er namelijk Nog beter uit!
Ik heb haar vandaag bezocht in Gent voor een GFE en dit meisje weet echt wel van aanpakken!
Ze heeft en heel mooie mond, volle billen, volle borsten en een perfect lijntje!
Kussen, voorspel, seks, etc etc, er zijn geen woorden die dit kunnen beschrijven..
Daarnaast heeft ze een heel lieve en vriendelijke persoonlijkheid waardoor je direct op jouw gemak bent!
Ze vertelde mij ze steeds kijkt voor plaatsen waar er douchegelegenheden zijn en ik moet zeggen dit voor mij nog eens een pluspunt was!
Mijn volgende afspraak ligt reeds vast.. Herhalingsgevaar!!!!
 
Ze is in het echt helemaal de dame als op de foto's. Ni aan twijfelen. De foto´s in het doorzichtige zwart netpakje zijn 100% hoe ze er in het echt uitziet. Prachtige heerlijk grote tepels waar je lekker mag aan zuigen. Voor je aan de echte actie begint schuurt ze met haar kont heerlijk over je flieter, ze maakt je helemaal geil, ze wordt er ook zelf helemaal geil van, want als je erna aan het echte werk begint voel je dat ze heerlijk nat is. Ik heb er alvast al heel veel plezier mee beleefd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan