Tja hoe begin je aan je allereerste recensie. Want eigenlijk ben ik meer een stille lezer dan een actieve recensent.
Al kan ik in het geval van deze dame niet langer langs de zijlijn blijven staan. Wat een geile en klantvriendelijke DVP is me dit!
Ondertussen al twee keer bij haar geweest en beide keren waren gewoonweg super geil! Ze staat open voor je wensen en heeft het graag wat dominanter.
Daarnaast wil ik toch even een van haar skills in de verf zetten: wat kan deze meid pijpen! Lekker diep tot in haar keel. En je mag haar hierbij helpen door haar hoofd/haren stevig vast te pakken.
Helemaal mijn ding dus en uitermate bevorderlijk voor mijn libido en goesting! Want normaal ben ik nooit in voor een tweede rondje met een DVP. Zij slaagde er wonderwel in om mijn soldaat terug paraat te krijgen! Vooral omdat ze zo'n geile donder is en zelf meer paal wil.
Ondanks dat ze zonder condoom doet (persoonlijk onbegrijpelijk en bloedlink), zal ze mij vanwege de sensuele klik nog wel eens terug zien voor een stevige beurt met jasje aan!