Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar ti's vooral een hete doos...zoals m'n het hier in het skw zeggenVanmiddag eindelijk eens bij Andrea binnen gestapt! Leuke sex gehad is ook een zotte doos zoals ze in Antwerpen zeggen
niet beter, wel armer, ja...Ze gaat niet voor grote silliconen bollen maar wil enkel iets grotere borsten, een grote B of kleine C die passen bij haar lichaam. Ikzelf ben ook geen fan van. silliconen maar het kan , net zoals haar voorganger op hetzelfde adres , goed uitdraaien. Als ze zich beter voelt met ietsje grotere borsten en daardoor meer zelfvertrouwen uitstraald en zich vrouwelijker en meer sexy voelt dan kunnen haar klanten daar ook enkel beter van worden.
Vandaag heb ik ze niet gezien maar haar smurfin handdoek lag op haar stoel dus ik veronderstel dat ze er is. Tegen mij zei ze dat ze vrijdag op verlof vertrekt (of dat vrijdag haar laatste dag is , dat was me niet helemaal duidelijk).Andrea vertrekt dit weekend op verlof. Ik weet niet exact welke haar laatste werkdag is. Mogelijk dat ze al gestopt is om wat voorbereidingen te treffen.
Dat komt dan redelijk overeen met wat ik weet. Alleen zal haar naambordje er ook altijd hangen als Andrea aan het werk is. Zo niet is ze gisteren misschien vergeten haar handdoek op te ruimen. Zowel haar handdoek als haar naambordje zijn duidelijk aanwezig als ze werkzaam is.Vandaag heb ik ze niet gezien maar haar smurfin handdoek lag op haar stoel dus ik veronderstel dat ze er is. Tegen mij zei ze dat ze vrijdag op verlof vertrekt (of dat vrijdag haar laatste dag is , dat was me niet helemaal duidelijk).
Nee binnenkort welIs zij met verlof?
Weet iemand wanneer zij terugkomt?Nee binnenkort wel
Man, man, man, ik durf hier niet te schrijven hoe vaak ik Andrea al heb bezocht... .Mooi zo , heb je haar al bezocht jeancul ??
Gelukkig zijn ze nog niet groter!Ik heb deze schoonheid nog niet kunnen spotten, staat zij nog achter hetzelfde raam? En zijn haar borsten groter?
Gistermiddag heb ik haar nog gespot.Doet zij nog de dag? Woensdag was ze er niet.
En doet zij ook het hardere werk?