WHEM Andreea/Alexa, Zaventem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spuiter 123

Newbie
5
31/03/22
2
Ik lees weinig of niks over deze fijne verschijning, petite met vele ingangen en niks uit de fabriek of dokterscabinet.
Zit op dezelfde gekende plaats in zaventem en telkens aangenaam bezoekje... kan toch ni zijn dat ik haar alleen ken ;)
 
Ik lees weinig of niks over deze fijne verschijning, petite met vele ingangen en niks uit de fabriek of dokterscabinet.
Zit op dezelfde gekende plaats in zaventem en telkens aangenaam bezoekje... kan toch ni zijn dat ik haar alleen ken ;)
Ik geef dit topic graag een schopje en ben zeer benieuwd of er meer ervaringen zijn.
 
Deze twee?

ze zijn er weer, ook benieuwd naar. Iemand op verkenning..?
 
Gistere afspraak mee gemaakt en amai, was beter thuis gebleven.

Begonnen met blowjob heeft hooguit 2 minute geduurd en kwam ze met de vraag 'wich position you want' zei on top en niveel later kruipt ze eraf en gaat neerliggen. Haar in missio dan maar volgespoten waarna ze effe ging verfrissen in douche. Na ronde 1 massage gekregen of iets dat er op moet lijken. Toen ze mij terug hard kreeg haar in doggy genomen waarbij ze bleef jammeren 'you have to come now' nadat ze doggy beu was heeft ze mij manueel probere afwerken wat ni gelukt is. Na 30min stond ik alweer buiten inclusief 2x douchen wel voor een uur betaald.

Nog nooit zo teleurgesteld geweest bij een bezoekje aan een dvp. Hier zit geen beleving in doet alles tegen haar goesting. Dit is mijn defenitie van een zeester.
 
Terug
Bovenaan Onderaan