- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kiss-kiss-kiss-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik ben onlangs bij Andree geweest.
Ze ontvangt in een studio in de buurt van het Schipperskwartier.
Het is een vriendelijk meisje, nogal verlegen. Haar niveau van Engels is zeer matig.
Ik schat ze iets ouder dan 23. Ze is heel klein (155 cm) en heel skinny. Ze heef stevige borstjes en "dikke" schaamlippen.
Ze is Roemeens, niet Bulgaars zoals ze in haar advertentie aangeeft. Ze zoent niet, ook in tegenstelling tot haar advertentie.
Pijpen is ok, niet meer. Tijdens de sex is ze extreem passief. Op een gegeven moment begon ze een bericht op haar telefoon te beantwoorden tijdens de sex.
Verwacht geen GF experience bij deze. Voor een snelle wip met een skinny petite meisje ben je misschien aan het goede adres.
Voor mij was het ondermaats. Er zijn veel betere opties in Antwerpen.
Ze ontvangt in een studio in de buurt van het Schipperskwartier.
Het is een vriendelijk meisje, nogal verlegen. Haar niveau van Engels is zeer matig.
Ik schat ze iets ouder dan 23. Ze is heel klein (155 cm) en heel skinny. Ze heef stevige borstjes en "dikke" schaamlippen.
Ze is Roemeens, niet Bulgaars zoals ze in haar advertentie aangeeft. Ze zoent niet, ook in tegenstelling tot haar advertentie.
Pijpen is ok, niet meer. Tijdens de sex is ze extreem passief. Op een gegeven moment begon ze een bericht op haar telefoon te beantwoorden tijdens de sex.
Verwacht geen GF experience bij deze. Voor een snelle wip met een skinny petite meisje ben je misschien aan het goede adres.
Voor mij was het ondermaats. Er zijn veel betere opties in Antwerpen.