Recensie Andrea, Schippersstraat 11/3 (nacht) 🤩 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
582
03/07/21
1.119
44
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had voor een keer nog eens m'n sportschoenen aangedaan en was van plan eens verschillende toertjes te wandelen in deze heerlijke buurt.
Maar 't is opnieuw niet gelukt, ik was juist tot aan de pisbakken gewandeld om er zoals gewoonlijk eerst m'n laatste pintje er direct terug uit te pissen om daarna m'n zoektocht naar een heerlijke schoonheid voor te zetten, maar ik had direct prijs.
En wow, wat een prachtige dame zag ik daar naar mij glimlachen.
Mooi zongebruind lichaam met een perfecte en sexy body in een gouden bikini op hoge haken.
Haar haar had ze zoals Minnie Mouse oortjes gemaakt, dus hier kon ik niet aan weerstaan.
Sexy en schattig, hier wou ik zeker van smullen.
Met een mooie glimlach deed ze haar deur open en ik heb letterlijk achter haar moeten lopen, want ze croste snel de trappen op.
Dan maar snel afgerekend, m'n speelgoed nog vlug wat verfrissen aan de pompbak en het feest kon beginnen.
Andrea ontklede zich sensueel van haar gouden bikini en man, man, man, wat een prachtig naturelle lichaam!
Ik was superblij om nog eens een dame te bezoeken met echte natuurlijke borsten, siliconen borsten vind ik zeker ook altijd leuk en geil, maar puur naturelle tieten is toch voor mij zeker een meerwaarde.
Dan nam ik plaats op haar bed en voor ik het nog maar besefte, zat dit muisje al aan m'n pik te zuigen.
Heerlijk hoe ik m'n slappe lul tussen haar lippen stijf begon te voelen,
ik heb haar even laten stoppen, want ik wilde dit subliem en geil moment nog wat rekken, dan on top...nam ze haar tieten in de hand en liet mij zien wat ze graag had en '' do whatever you want'' en ze was nog niet uitgesproken, dat ik haar tepeltjes lekker stijf tussen m'n lippen voelde groeien, echt puur genot.
En alle geile seks en standjes die volgde waren puur genieten.
Eigenlijk was het zo goed dat ik m'n bezoekje wat heb verlengd, want deze meid is echt wel geweldig!
Als pijpen een olympische discipline was, dan had ze zeker een gouden medaille!
Want de unieke manier dat Andrea m'n fluit tussen haar lippen bewerkte, heb ik zo nog maar zelden meegemaakt!
Andrea is hier nog maar enkele maanden werkzaam, heeft een heel zachtaardig karakter, perfecte body, mooi gezichtje met sensuele lippen, doet alles met de glimlach en neemt ook alle tijd dat nodig is om tot een spetterende hoogtepunt te komen.
Ik ben zeker langer als 40 min door haar verwend geweest en daarna hebben we toch nog een tijdje heerlijk wat kunnen praten.
Qua leeftijd had ik Andrea 23 jaar geschat, maar blijkbaar is ze toch al enkele jaartjes ouder, maar is zeker geen belangrijk detail.
Maar om kort te zijn, deze meid is gewoon een topper en dit in alle opzichten!🤩

Terug
Bovenaan Onderaan