Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren60 min voor 100€????Nou, ná een aantal uur wachten tot ze wel of niet reageert, was de date er toch wel van gekomen. Zaterdagnacht ben ik bij haar op bezoek geweest. Makkelijk te bereiken met de auto. Eenmaal binnen ging ze haar nog even klaarmaken. Kwam ze daarna de kamer binnen en hebben we de transactie afgehandeld
Kwam ze op bed liggen en begonnen we met het voorspel. Ze is heel passionate en is heel geil. Verder spreekt ze ook goed Engels en communiceert
Eenmaal elkaar opgewarmd moest ik haar pijpen. Ze vond het heerlijk en was totaal gefocust op mij en keek hoe ik het deed. Af en toe forceerde ze mij om haar shlong helemaal in mijn keel te nemen. Daar kickte ze heel erg op zag ik! Op een gegeven moment zat ik met mn hoofd tussen haar benen en haar shlong in mn keel. Kon geen kant op. Het is zeker 20/21 cm lang zoals op de foto te zien is
Daarna de daad verricht. Condoom om en ze ging met die banaan. Ik moest met mn buik op het bed liggen en kwam zij achter op mij liggen en ging DIEP stoten. Ze had totaal geen genade toen ik het soms niet meer aankon...ze is wel lekker dominant en drilt je lekker door hoor. Ik was haar kleine eigendom op dat moment toen ze diep in me zat
Dus goede date gehad! Dan weten jullie ook wat jullie kunnen verwachten!
twee linkeneen link?
Was al een keer eerder bij haar geweest, maar dat was alweer jaren geleden. Omdat ik wegens TT vlakbij Groningen was, maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en langs gegaan.
Ze is echt werkelijk een prachtige dame met een prachtige pik. Pijpen zc, waarna ze al snel aangaf mij te willen nemen. Dat deed ze lekker dominant en flink hard. Wat erg suffe zoentjes die geen naam mogen hebben.
Mijn grote probleem met haar is dat ik had betaald voor 45 minuten en ze al na 15 minuten begon te zeuren dat ik wel klaar mocht komen ('sperm baby'). Heb het enige tijd genegeerd, maar ze bleef zo ontzettend erop hameren dat ik me maar moest klaartrekken dat ik dat maar heb gedaan. Ik wist dat de rest van de tijd anders toch niet gezellig zou worden. Dus na 20 minuten al gekomen. Zij haar pik afvegen, direct, op haar telefoon en er kwam er geen woord meer uit haar. Misschien had ze een slechte dag, misschien was het te warm. Who know. Hoe dan ook het was in ieder geval een enorm teleurstellende afloop van wat zo veelbelovend leek. Daarom eindbeoordeling 3*.
Redelijk niveau imigrant zeg maarSpreekt deze dame ook Nederlands ?
een link?
Hoe is ze verder zie goede Revieuws maar ook mindereRedelijk niveau imigrant zeg maar
Idk lang niet meer geweest 3 jaar gelede ooit ontmoet via grindr en toen aantal gratis dates gehad die waren heel goed maar ik denk dat mijn ervaring en mening niet vergelijkbaar kan zijn met een paydate. Ze is iedergeval flink dominantHoe is ze verder zie goede Revieuws maar ook mindere