Iemand ervaring met Andrea Massage in Borsbeek? Blijkbaar allemaal Hongaarse dames. Prijzen (volgens advertentie) zijn zeker niet duur. (120 € voor 60 minuten). Ik vraag me dan ook af of de service wel goed is. Alvast dank voor een antwoordje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGinger is inderdaad de leukste en is in altijd in voor wat meer. Je kan er ook privé mee afspreken als ze in het land is.Eindelijk goed nieuws, volgens hun website en Redlights zou Ginger terug zijn.
Knappe natuurlijke milf die een prima service biedt.
Was wel nodig want het aanbod was vrij pover hier de laatste tijd, op sommige momenten zelfs niemand aanwezig.
@ moderators nogmaals, deze berichten zouden eigenlijk naar clubs privéhuizen moeten verplaatst worden, er wordt meer dan massages aangeboden
DE MOOISTE DAMES IN BORSBEEK !
NIEUWE MOOIE DAME TINA BESCHIKBAAR! 15min €50.00 30 min €70.00 45min €100.00. 60min €120.00 Beste klanten , De mooisteold.redlights.beAndrea Massagesalon – Erotische Massage Borsbeek
www.andreamassagesalon.be
Communicatie loopt soms wat moeilijk, klopt.Ik kom hier wel af en toe. Wat me vooral aanspreekt is dat het naturelle dames zijn. Ook zijn de dames van verschillende leeftijden, wat ik ook aangenaam vind. De prijs, service en hygiene zijn goed. Wil je dat de dame nylon kousen aandoet, of van positie veranderen tijdens de seks? <- Geen probleem. Het is wel af en toe een Babelse spraakverwarring, maar ik heb geen klachten.
Volledig mee eens. Enkel jammer dat de dames vaak wisselen. Een tijd geleden was er een Aria. Voor mij was dat een topper. Heb gezien dat er 2 nieuwe dames bijgekomen zijn. Iemand ervaring met één van deze 2? Ook jammer dat er slechts 1 douche kamer is.Ik kom hier wel af en toe. Wat me vooral aanspreekt is dat het naturelle dames zijn. Ook zijn de dames van verschillende leeftijden, wat ik ook aangenaam vind. De prijs, service en hygiene zijn goed. Wil je dat de dame nylon kousen aandoet, of van positie veranderen tijdens de seks? <- Geen probleem. Het is wel af en toe een Babelse spraakverwarring, maar ik heb geen klachten.
Ik had een paar maanden geleden een afspraak met Azra. Mooie jonge dame met grote borsten. Ik vroeg voor nylon kousen, en dat was gern probleem. Ze kust niet, en is in voor de gewone standjes. Ik nam haar staand op de rand van het bed. Was niet de allerbeste sex ooit, maar gewoon ok. Borsten maakten veel goed.Communicatie loopt soms wat moeilijk, klopt.
Had ik ook wat met, voor mij, de absolute topper van dit huis, Ginger. Maar ondanks dat, topservice.
Maar spijtig genoeg hebben we die al lang niet meer gezien.
Maar welke goede ervaringen had jij dan en met wie ? Zou tof zijn om dan ook wat recensies te lezen.
En hoe spreek je dan privé met haar af? Adverteert ze ergens?Ginger is inderdaad de leukste en is in altijd in voor wat meer. Je kan er ook privé mee afspreken als ze in het land is.
Nee, ze adverteert niet als privé ontvangst.En hoe spreek je dan privé met haar af? Adverteert ze ergens?
Ik ben er eens geweest, maar zondermeer buiten gegaan. Er kwamen zich 2 dames voorstellen. 1 er van was die Amira. Op foto beviel ze me, in het echt viel ze vrij hevig tegen..Ik ga morgen eens de oudere Amira uitproberen. Ze heeft gigantische borsten en ik wil nog eens mijn spel tussen haar borsten zetten. Iemand ervaring?
Nog niet. Ik wilde afspreken, maar ze had geen nylon kousen (excuseer: kousen zijn erg sexy, in mijn ogen). Ik hou je op de hoogte, indien het wel het geval is.Iemand ervaring met Tina van dit salon?
Niet doen, zonde van je geld. Ze is wel lief en ziet er goed uit maar masseren kan ze niet.Iemand ervaring met Tina van dit salon?
Ik ga niet naar daar voor een massage ,maar voor een echte massage ga ik naar een echt massage salonNiet doen, zonde van je geld. Ze is wel lief en ziet er goed uit maar masseren kan ze niet.
Volledig mee eens, Ginger is daar absolute topper.Ga enkel als Ginder aanwezig. Mooie slanke vrouw die goed en stevig masseert. Wel een tijdje geleden nu want is maar af en toe aanwezig.
PZC is mogelijk maar daarvoor betaal je in dit salon 20 EUR extra, maar aangezien de basisprijzen hier lager liggen dan elders ...Kan je me wat meer vertellen over Ginger a.u.b
Is pijpen zonder condoom, zonder extra
Mag je vingeren?
Masseert ze ? Mercedes deed vooral dat erg goed, de rest erg onervaren.
Dank u voor uw reactie.
Doet ze aan pzc the?PZC is mogelijk maar daarvoor betaal je in dit salon 20 EUR extra, maar aangezien de basisprijzen hier lager liggen dan elders ...
Vermoedelijk geeft ze ook goede massage maar daar kom ik niet voor , wat vingeren betreft geen idee.
In principe komt ze dit weekend terug, zou niet twijfelen.
Kan je over Mercedes wat specifieker zijn, via recensie misschien ?
grt
Vroeger zeker wel maar nu staat het niet meer bij de mogelijkheden als ze adverteert op redlights (was +30 EUR trouwens), dus geen zekerheid wat dat betreft .Doet ze aan pzc the?
Ok zal recensie Mercedes maken , hoewel ik vrees dat ze niet terugkomt. ZePZC is mogelijk maar daarvoor betaal je in dit salon 20 EUR extra, maar aangezien de basisprijzen hier lager liggen dan elders ...
Vermoedelijk geeft ze ook goede massage maar daar kom ik niet voor , wat vingeren betreft geen idee.
In principe komt ze dit weekend terug, zou niet twijfelen.
Kan je over Mercedes wat specifieker zijn, via recensie misschien ?
grt