- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.huizesandra.nl/dame/andrea/
- Totale kosten (in euro)
- 190
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Meerdere malen (4) bij dit aardige vrouwtje geweest. Kom je aanlopen in de straat en zij komt aanrijden dan begint ze al te zwaaien. Stapt uit en maakt een praatje. Binnen vraagt ze ook altijd hoe het met je is (mits je haar tegen het lijf loopt) ook al ga je met een ander naar boven. Heeft mooi zwart lang haar. Vingeren doet ze helaas niet. Ze draagt uit zichzelf van allerlei dingen voor. Zo mocht ik bijvoorbeeld plaats nemen op de wastafel waarna ze mij ging pijpen. I.p.v. het standaardprotocol van ga maar liggen wilde ze staand gebeft worden of in de stoel waar ze hygienisch als ze is een handdoek in plaatst. Ook werd ik in de stoel gepijpt. Allerlei standjes gedaan zoals bovenop, zijwaarts, missionaris en reverse cowgirl . Ook nog even op de wastafel genomen. Ze heeft echt hele mooie borstjes met mooie knopjes waar je heerlijk aan kan sabbelen en zuigen. En niet te vergeten een mooi strak grotje. De laatste keer dat ik bij haar was deden we doggy en ging ze steeds platter liggen tot ze op haar buik lag. Dat was een heel gaaf standje. Het is een klein vrouwtje maar ze kan heel veel hebben.