Recensie Andrea, Den Haag, Doubletstraat 31 k5 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John Jeremy

Newbie
10
03/06/23
20
9
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kon geen topic vinden over deze dame. Mocht iemand het wel wetend an mag deze reactie daar naartoe geplaatst worden.

Aan het einde van mijn wandeldag stuitte ik op Andrea, een latina van eind 40 begin 50.

Lieve rustige dame, gekleed in het zwart met mooie borsten.
Na de financiële afwikkeling plaats genomen op bed.
Na het aanbrengen van het regenjasje verdween mijn vriend in haar
Mond.
Het pijpen was best aangenaam, maar voor mij iets te ruig, maar dat kan komen omdat er voordat ik bij Andrea binnen stapte al behoorlijk mee gespeeld was. Na het begon ze te zoenen en trekken. Wat ze op zich best heerlijk deed.
Het duurde ook niet lang voor ik het regenjasje had gevuld.

Andrea is een heerlijke dame.
Ik denk dat ik nog eens terug ga voor een tweede ronde.

ik heb nog wat terug kunnen vinden over haar op het oude hookersforum.
Maar de dame is al heel wat jaartjes in de witte passage actief,

Ben zeker een jaar of 10 geleden eens bij haar geweest, was goed, maar niet meer dan dat. En kort geleden dus weer. Het kan aan mij liggen, of aan haar (of allebei), maar dat was een uiterst geil gebeuren. Meestal knap ik er op af als een dvp overdadig gespeeld kreunt en doet of ze klaarkomt, maar zij weet het wel heel overtuigend te brengen. Ze zoent heerlijk, en pijpt alsof haar leven ervan afhangt. Aan neuken zijn we niet meer toegekomen, maar dat hoefde wat mij betreft ook niet. Een vakvrouw.

Volgens mij altijd in dezelfde kamer, maar werktijden weet ik niet, ik ben niet zo vaak in Den Haag. Toen ik een paar weken geleden bij haar was was dat in de avond

Terug
Bovenaan Onderaan