• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Andrea, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nachtburgemeester

Wandelaar
34
16/11/22
32
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/andrea-hot-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond op stap en eens langs gegaan bij Andrea uit Colombia.

Afspreken ging heel vriendelijk en vlot, op voorhand adres en huisnr en duidelijke instructies waar aan te bellen.
Ze ontvangt pal in het centrum van de oude stad, propere winkelstraat en een heel nette AirBnB.

Eenmaal aangekomen zeer hartelijk ontvangen door deze zeer knappe, jeugdige latina met meteen een knuffel en dikke zoen vol op de mond.
We hadden direct een klik! Eerst het nodige afgehandeld en een wasje in een heel nette, propere badkamer.
Terug in de living aangekomen kon het spel beginnen: zoenen en uitkleden het ging allemaal op een natuurlijke wijze zonder haast of geforceer.. toen kwamen ook die grote ietwat harde borsten te voorschijn..een prachtig figuurtje met ditto kont. Zeker niet groot voor een latijns meisje.

Na wat gespeel en ontdekken van beide kanten plaatste ze me op de rand van het bed en kwam op haar knieën tussen mn benen zitten. Op mijn vraag jasje aangedaan en ze begon eerst zacht maar al snel in een prachtig tempo te pijpen. Af en toe stopte ze om wat te zoenen en te strelen/kneden en dan hop weer die heerlijke mond rond mn lul. Mini-me stond intussen al rock hard en eventjes dacht ik dat mn pistool al zou afgaan, maar nee ze voelde dit heel goed aan met die korte pauzes tussendoor.
Na een tijd kwam ze boven op me zitten om me heel lekker te berijden.. haar kontje ging zalig op en neer. Soms lag ze languit op me waardoor ik goed kon stoten, dan weer zette ze zichzelf recht om het tempo te bepalen en heen en weer te glijden over mn paal. Af en toe kwam er wat heupwiegen tussendoor wat het gevoel enkel maar versterkte dat hier je vriendinnetje op je zit.

Volgend standje zei ze en ging achterover op haar rug liggen....dus met zicht op haar lekkere poesje kon ik mezelf niet tegenhouden om daar mn tong in te steken! Dit vond ze heerlijk en de kreetjes en kreuntjes werden alsmaar luider. Ik zoog en likte haar van boven naar beneden, hard en zacht en stak er uiteindelijk ook 2 vingers bij waarna ze echt begon te kronkelen.
Ik moest haar heupen zowaar naar me toe trekken om te blijven geven (wat ik ook graag doe als het klikt en alles proper is).
Ik besloot dat het tijd was om haar nu eens lekker af te palen, dus ging mn hand naar haar knie om deze tot naast haar oor te duwen. Met haar poes nat en geil in de lucht vond mijn pik zo de weg naar binnen. Man wat een zalig kutje was me dat! Alles ging vlot glijdend tot aan de basis er in en ik heb er dan ook best wat kracht achter kunnen/mogen zetten. Ze kwam na enkele minutes hevig klaar: niks gespeeld want dat heb ik al vaak genoeg meegemaakt, deze was echt ontzettend nat en bloedgeil en alles van haar buik tot de tenen trok samen.
Eventje liet ik haar hiervan genieten om dan zonder compassie verder te neuken, nu met haar beentjes iets verder uit elkaar.
Zo kwam ik zelf ook heerlijk klaar, mn lul bleef nog een paar goede minuten hard staan en ze vond het heerlijk om te zien gebeuren.

Volgende keer neem ik haar meteen langs achter dacht ik nog..

Daarna nog een massage aangeboden van haar, niks super maar ze legde er wel weer veel gevoel in.
We hadden zo aan ronde 2 kunnen beginnen maar ik was al veel van mn stamina kwijt (laat op de avond) en vond het ook echt zalig om met haar in bed te liggen praten en knuffelen. We hadden het o.a. over de Copa americano finale aangezien haar land (colombia) speelt en ik best wel een link heb met argentinië.
Uiteindelijk gaf ze mij haar persoonlijke tel nr en vertelde ze heel open over haar leven en de omstandigheden van haar werk en voor hoe'n "boss" ze nu werkt.
Dit had ik totaal niet verwacht maar het is ook niet de eerste keer dat ik een goede band heb met een meisje, zelfs op de eerste date.

Bij het afschijd nemen nog herhaaldelijk gezoend, er was er totaal geen rush, ik denk dat ik gerust nog wat kon blijven van haar.

Al bij al een heerlijke gfe tijd gekregen van haar, zonder haast of tijdsdruk. Heel veel mocht en ze deed ook werkelijk aangenaam mee.

Herhalingsgevaar voor mij toch zeer hoog, aangezien er hier vaak wordt geschreven over de slechte ervaringen bij Latinas in antwerpen.
Een ander zou hier misschien deze informatie voor zichzelf houden maar ach, jongens geniet er lekker mee van zou ik zeggen!
Kortweg een gfe toppertje voor mij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan