Recensie Andrea, Antwerpen, Vingerlingstraat 14/1 3,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week mijn bij mijn allereerste SKW-bezoek ooit bij Andrea binnengegaan. Ik werd aangetrokken door haar petite lijf en de verlegen oogopslag.
Gezien het mijn eerste keer was, kan ik niet vergelijken, maar dit zijn my two cents...

Uiteraard kan ik over haar lichaam enkel maar positief zijn - als je er van houdt zoals ik, natuurlijk. Ook de rust waarmee ze me ontving, vond ik een grote plus.

Over het kussen kan ik kort zijn; ik kon misschien evengoed een pop gekust hebben. Hier had ik graag meer initiatief van haar verwacht. Tongzoenen kwam er niet van, hoewel ze instemde toen ik erachter vroeg.
De rest was wel okee, maar zoals eerder al gezegd, ik verwachtte misschien iets meer "beleving" en initiatief van haar kant. Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Achteraf een klein babbeltje - in beperkt Engels - maar wel gezellig genoeg om met een glimlachje buiten te stappen.

Laatst bewerkt:
Al meermaals bij deze petit geweest. Spreekt inderdaad niet zo goed Engels maar doet haar best. Haar reeds 2x anaal genomen aan 100€ per beurt. Ik zet haar dan tegen de muur met enkel haar hakken aan. Geniet ze wel van maar kreunt niet de zaal bij elkaar. Verder ook aan 100€ laten pijpen zc en in haar mondje klaargekomen. Doet ze diep en met overgave. Als ik eraan denk krijg toch steeds weer zin. Verzorg ze.

Laatst bewerkt:
Ik ben 2 keer bij haar geweest, de 1ste keer was helemaal niet goed. De 2de keer was een herkansing omdat er niet veel soeps aanwezig was en ik haar het voordeel van de twijfel wou geven.
Wasje ervoor deed ze niet, voor alles wat ze toen in haar advertentie schreef was het peperduur of niet mogelijk. De hese lage stem is ook niet echt mijn ding en een praatje maken is vrij moeilijk. Ze heeft moeite met het condoom om te krijgen. Pijpen is goed, doggy is zeer aangenaam maar wil ze niet te lang.
Voor mij geen herhalingsgevaar... Maar ik ben er zeker van dat er wel mannen zijn die op haar mooi figuurtje afgaan en begrijp dat ook ten volle!
Ze heeft een mooi lichaam.

Terug
Bovenaan Onderaan