Andra (Roe), Den Haag, Doubletstraat 28k3 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

relaxingzen

Vaste klant
112
21/02/24
116
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week een bezocht gebracht aan deze mooie petite Andra uit Roemenie. Dit gaat dus niet om de Andra op 16k van Lori en Andra die we al kennen. We hadden een beetje geflirt aan de deur waardoor ik overtuigd was. Ik vroeg haar specifiek om mij aan te blijven kijken tijdens de daad en om dicht bij mij te komen met haar gezicht zonder me te kussen. Ze heeft meerdere malen gezegd dat ze mn Tom Ford geurtje lekker vond.Alles was met condoom en ik voelde helaas wel een klein beetje tand tijdens t pijpen. Na een 15 min ging de timer af en was helaas niet gekomen. Helaas had ik niet meer geld bij me want anders bleven we neuken. Bij afscheid een leuk praatje gemaakt.

Een paar dagen later (vandaag) ben ik teruggegaan met wat testers van de Tom Ford line omdat ze die zo lekker vindt. Mijn geurtje zat daar niet tussen en zal ze ruiken als ik weer terugga. Het is echt een superlieve en mooie dame waar we zuinig op moeten zijn. Mersi Andra!

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond ook de lekkere Andra bezocht (na lange tijd), en dank voor de tip @relaxingzen want anders had ik haar na al dit zoeken nog niet gevonden! Had graag een trio met Ramona of Jasmine gehad, maar die zag ik niet zo snel. Ook niet naar gevraagd want was al spannend genoeg om Andra weer te zien. Ze herkende mij niet uit Antwerpen maar ik haar wel. Had een topje met een uitdagend printje aan, wat ik ook niet van haar gewend ben. En ze kwam ook enthousiaster over dan ik voorheen van haar gewend was. Nog altijd een super slank petite meisje, waar je er niet veel van hebt.

Anyway, eenmaal binnen het bekende recept. Echt zoenen deed ze niet, maar een paar kusjes op de mond gingen er nog wel vanaf. Zonder pijpen condoom was 30 extra en daarmee ben ik oké. Op der knietjes pijpend was het erg lekker, een beetje aan de harde kant maar zuigt wel lekker hard aan het kopje. Zei tussendoor wel streng dat ik niet mag klaarkomen in der mondje, maar de slierten voorvocht aan der lippen deed ze niet moeilijk over en gebruikt ook voldoende spuug. Kortom flink geil aanzicht. Daarna gekozen voor standaard, zij op der ruggetje en ik op der in liggen beuken. En in haar strakke kutje hield ik het niet lang vol dus na even flink pompen kwam ik heerlijk klaar in het condoom..

Ik heb haar gemist. Dit hoertje is een prima aanwinst voor de Haagse straten en ik hoop dat ze nog lang achter het raampje staat. Die trio met een van der zusjes hoop ik snel te kunnen bekostigen!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor mij de 1e review en ja ook gisteren deze raamhoer bezocht. Haar zus Jasmine bezocht ik een maandje geleden al aan de Geleen. En ja, die was meegaand en lekker (strakke kut). Maar haar zusje Andra beviel me toch echt beter. Net zo lekker en slank maar Jasmine doet meer als een dode mus terwijl deze zich echt als sletje gedraagt en ze spreekt ook veel beter Engels dan Jasmine dat helpt. Pzc en zoenen vroeg ze bij mij 50 (!?) voor en daarvoor heb ik gepast. Pijpen was voor een raamhoertje wat mij betreft prima (genoeg om me hard te krijgen) en daarna doggy gedaan. Ze neemt goede houding aan, beentjes wijd uit elkaar en ruggetje omlaag zodat ik lekker diep naar binne kon rammen en ze kreunt ook lekker mee. Inderdaad is der kut goed strak dus binnen de kortste keren in der hoerekut klaar gekomen (mc natuurlijk). Voor een raamhoer echt meer dan prima. Zou 5 sterren geven als der prijs voor pijpen zonder wat schappelijker was. Heerlijk zo een jong strak sletje

Terug
Bovenaan Onderaan