relaxingzen
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze week een bezocht gebracht aan deze mooie petite Andra uit Roemenie. Dit gaat dus niet om de Andra op 16k van Lori en Andra die we al kennen. We hadden een beetje geflirt aan de deur waardoor ik overtuigd was. Ik vroeg haar specifiek om mij aan te blijven kijken tijdens de daad en om dicht bij mij te komen met haar gezicht zonder me te kussen. Ze heeft meerdere malen gezegd dat ze mn Tom Ford geurtje lekker vond.Alles was met condoom en ik voelde helaas wel een klein beetje tand tijdens t pijpen. Na een 15 min ging de timer af en was helaas niet gekomen. Helaas had ik niet meer geld bij me want anders bleven we neuken. Bij afscheid een leuk praatje gemaakt.
Een paar dagen later (vandaag) ben ik teruggegaan met wat testers van de Tom Ford line omdat ze die zo lekker vindt. Mijn geurtje zat daar niet tussen en zal ze ruiken als ik weer terugga. Het is echt een superlieve en mooie dame waar we zuinig op moeten zijn. Mersi Andra!
Een paar dagen later (vandaag) ben ik teruggegaan met wat testers van de Tom Ford line omdat ze die zo lekker vindt. Mijn geurtje zat daar niet tussen en zal ze ruiken als ik weer terugga. Het is echt een superlieve en mooie dame waar we zuinig op moeten zijn. Mersi Andra!
Laatst bewerkt: