Recensie Andra (Roe), Den Haag, Doubletstraat 16 k2/4 k3 4,54 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
afgelopen 2 maanden heb ik Andra 3x bezocht. Alle drie de keren €50,- betaald voor 15 min. Andra is erg vriendelijk en let goed op dat ze doet wat je lekker vindt. Ze heeft me alle 3 de keren lekker gepijpt (bij de meeste hoeren voel ik de tanden als ik gepijpt word). De seks is prima met haar. Vind Maya en Andra wel de betere roemeense van doublet.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteravond hier ook geweest. Ze heeft het heel druk en neukt de een na de ander. Ik kreeg helaas ook wel een beetje afwerk gevoel bij haar maar als je zoveel mannen neukt op een dag snap in het ook wel.
Pijpen doet goed, zonder condoom deed ze helaas niet.
Haar borsten zijn niet heel groot en zijn helaas niet heel stevig meer.
Ik vroeg haar of ze op mijn gezicht wilde zitten zodat ik haar kon likken. helaas rook ik bij haar poes wel een luchtje dus ben ik haar maar snel gaan neuken in doggy. Prima kontje dus kwam snel klaar.

Leuke vrouw maar door het luchtje toch geen herhaling.. schoon zijn is een must vind ik.

ik ga ook heel vaak naar Andra, maar heb nog nooit iets geroken bij haar poes gelukkig, maar in het verleden hebben andere broeders hier ook over geklaagd, want tijdens het pijpen zit haar kont ook dicht bij mijn gezicht en ik merk er niks van. Andra wast zich altijd voor en na de daad

Vrijdagavond en Zaterdagavond is het altijd druk, dus snel af gewerkt worden kan je ook wel verwachten.
Ik had haar 4 jaar geleden 2 keer meer dan het standaardtarief betaald voor langer dan 20 minuten, maar ze kwam de afgesproken tijd niet na en toen liet ik haar daarna ook merken dat ik boos was en heb ik haar daarop aangesproken, ze voelde dat en ze zei toen dat ze nu de tijd zal nemen en dat ik de tijd mag bijhouden enz, dus al die keren daarna gaf ze mij altijd een goede service zonder tijdsdruk en ik meestal tussen de 20/30 min binnen was voor de standaardtarief.

Zelf heb ik ook nooit een vies luchtje geroken bij het likken.

Maar ik heb het gevoel dat Andra niet meer zo vriendelijk was al toen, afgelopen zomer had ik haar voor het eerst in al die keren dat ik haar hebt gezien met een niet vrolijk gezicht gezien. Blijkbaar is er wat aan de hand in haar prive leven dat ze nu zich anders gedraagt dan normaal, ik weet ook wel wat voor bepaalde dingen zijn gebeurd (maar dat ga ik hier niet openbaar maken.)

Terug
Bovenaan Onderaan