- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 35
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden op een warme middag deze mooie donkerharige Roemeense bezocht, ik had al wat rondjes gelopen door de straat maar nog niks kunnen vinden om mijn zak te kloppen. Totdat ik aan het begin van de straat deze jonge dame zag, ze deed mij que looks een beetje denken aan een Italiaans fotomodel. Let op, er zit ook een ander meisje op dat zelfde adres, maar die is niet zo mooi en heeft een scheve neus. Dus opletten.
Een kort praatje gemaakt en achter haar aan naar boven gegaan, waar ze haar ontvangstkamer heeft. Ze vertelde me onder het wassen dat ik haar een paar jaar eerder eens een paar keer had bezocht, toen ik wat beter naar haar keek kon ik me het weer herinneren.
Na het wassen op bed beland waar ik even met haar tieten hebt gespeeld en kort daarna gaf ze mij een lekkere pijpbeurt. Daarna ging ze on top, en vervolgens afgemaakt in de missionaris houding, Kortom een goed ervaring, bovendien houd ze ook van een praatje.
Enige wat mij irriteerde was dat er een onaangenaamde geur hing, en dat ze zicht zowel vooraf als achteraf niet waste.
Een kort praatje gemaakt en achter haar aan naar boven gegaan, waar ze haar ontvangstkamer heeft. Ze vertelde me onder het wassen dat ik haar een paar jaar eerder eens een paar keer had bezocht, toen ik wat beter naar haar keek kon ik me het weer herinneren.
Na het wassen op bed beland waar ik even met haar tieten hebt gespeeld en kort daarna gaf ze mij een lekkere pijpbeurt. Daarna ging ze on top, en vervolgens afgemaakt in de missionaris houding, Kortom een goed ervaring, bovendien houd ze ook van een praatje.
Enige wat mij irriteerde was dat er een onaangenaamde geur hing, en dat ze zicht zowel vooraf als achteraf niet waste.