Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Ik heb niet zoveel verstand van trio s en ook niet van BDSM maar in een half uur kan je niet zoveel doen denk ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTro's zijn in principe dubbele prijs, maar dit is volgens mij de prijs voor alleen Andra. Een half uur is leuk voor een eerste kennismaking. Voor een kinky/SM date kun je beter voor een uur gaan. Een half uur is normaal €100 en een uur €200. Ze zet dus hoog in met haar prijzen.
Sommige kennen geen schaamte.Ze stonden gisterenavond gewoon in hun raam.
@VinMe
Zeker dat het Andra was en niet Sofia?. Ze wisselen daar nogal eens van raam. Op de foto in bijlage is het Andra die Sofia langs achteren neemt.
Sofia is de langste van beiden, Andra is niet zo groot volgens mij.
Gisterenavond na lang twijfelen en rondjes lopen Andra bezocht. Een lange bimbo met alles erop en eraan. Aan de deur vertelde ze dat voor het instaptarief van 50 euro pijpen, neuken, beffen mogelijk was. Hierop naar binnen gestapt en na de opfrissen op bed beland.
Pijpen deed ze met de rug naar me toe, dus er viel niks te zijn. Uiteindelijk gevraagd of ik haar kon likken en ze nam 69 aan. Na een tijdje vroeg ze om te neuken en ze kwam erop zitten. Hierna gevraagd om te wisselen, waarna ze aangaf dat de tijd bijna om was en nog maar 1 standje mogelijk was. Hier heb ik maar geen probleem van gemaakt om de sfeer niet te verzieken. Gekozen voor missio waar ik al snel kwam met uitzicht op haar prachtige lichaam. Tijdens het klaarkomen vroeg ze al of ik klaar was.
Mooie dame om te zien maar haar dienstverlening is echt veel te gehaast. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten. Ze bood me nog pzc aan voor 50 euro, maar ben heel blij dat ik die heb afgeslagen. Ik kan haar niet aanraden
Ik heb ze al dikwijls zien staan . Ik ga ze niet bezoeken om dat ze niet betrouwbaar zijn volgens mijn buik gevoel.100% zeker Andra. Ik had al het topic gezien voordat ik naar binnen stapte dus kon het uiterlijk en de tatoeages/navelpiercing goed vergelijken. Ze stelde zich ook voor als Andra.
Ik vond haar zeker niet klein, bijvoorbeeld <1.70m. Ik ben overigens zelf niet heel lang dus dan is een dame op hakken al sneller groot te noemen.
Haar heerlijk kontje rimmen is zeker geen probleem bij haar.Binnenkort in Antwerpen, iemand ervaring met haar kontje (rimmen)?
Krijg niet direct contact via de Redlights pagina.
Stop met uw leugens PinokkioWas een van de luiste minst boeiende neukbeurten uit mijn leven. Het mocht niet aan gallop tempo van mevrouw en toen het te lang duurde (ja wat wil je in draf?) begon ze te klagen. Doet me qua attitude denken aan Bridget Fonda in Jack Brown. Knap, Blond, Lui, Stoned, Vervelend. Er zijn er andere en er zijn er veel betere. Lekker lijf, saai wijf.